Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erru pyse eller? Når jeg spiser taco er det 40% rødløk og 20% hot tacosaus.

High five, sistah!

aaha. Ofrer søvn for å sitte her å snakke for å tilpasse deg?

Jeg ofrer søvn for dere stadig vekk, jeg. Hvis jeg begynner å føle meg mistilpasset bare slenger jeg ut et litt vågalt bilde i RPP, så går det over av seg selv.

...men nå bailer jeg, har dobbelt skift å se frem til i morgen. Hvis noen står utenfor kontoret og hugger hodet av kunder som ser ubehagelige ut skal dere få middag og kos.

Lenke til kommentar

Kvelder sjæl, skal endelig fjerne hårmanken igjen. Den vokser alt for fort. Sku ønske jeg kunne ha permanent kort hår, slapp å bruke en halvtime / tre kvarter på å vaske det, og slapp å tenke på om jeg sku gjøre noe med det eller ei før jeg dro noe sted.

Samt må kjøpe noe rødvin som jeg kan splæsje på en biff på fredag, og noe annet kos. Som rødvinseddik, løkpulver, brunt sukker, tabasco- og worcestershire-saus og diverse. Mulig jeg går over bords og kjøper meg en boks pringles også. Leve litt på grensen og spise noe jeg spiser en gang hvert femte år elns. :p

Lenke til kommentar

En venninne sier hun har kjøpt seg ny pc, og når hun bruker den så mister de andre hos henne nettet. Noen som skjønner hva som er galt? :p

Det høres ut som noen innstillinger på PC-en som forstyrrer nettverket. Vanskelig å si noe mer uten å se nærmere på det.

Ikke spør Slimda hvertfall, han bare later som om han forstår pc.problemer. :ermm:

Jeg forstår PC-problemer, og jeg forstår hva problemet på PC-en din er. :p

Dere har deler av navnet mitt, bosted, og har sett bilde av meg.

Dette begynner å bli litt skummelt. Nå er det trolig ikke lenge før dere kjenner mitt fulle navn og adresse. Da sletter jeg hele acounten og går i dekning på hemmelig adresse. Har skrevet så mye rart i denne tråden som jeg absolutt ikke vil ha knyttet til mitt navn.

Nicolai Adrian F. T.? Er moren din 42?

Lenke til kommentar

Kvelder sjæl, skal endelig fjerne hårmanken igjen. Den vokser alt for fort. Sku ønske jeg kunne ha permanent kort hår, slapp å bruke en halvtime / tre kvarter på å vaske det, og slapp å tenke på om jeg sku gjøre noe med det eller ei før jeg dro noe sted.

Hvordan i helvete kan du klare bruke en halvtime-tre kvarter på å vaske håret?

Din pudding! Da har du imponert meg med dine øvelseskjørehistorier, også har du basicly kun kjørt en stor olabil?

:fun:

Er jo ikke noe manuelt hos mamma. Bare automat. Men jeg har jævlig skills på å ikke kjøre av veien/på noe/noen da. Jeg hadde trodd jeg kom til å drepe minst tre stykker og totalvrake minst en bil på den tida jeg kjørte. :----D

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...