Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mega Man 9 Official Soundtrack er EPIC. *kose på CD'n fra play-asia*

Høy jævla fem, baby!

Og mens vi prater på Megamann. Jeg sitter i min mildt sagt flotte Horse the Band tskjorte med Cutman på. Sexeh! :D

Plager meg gjennom MM2 nå på Wii, og har 3 og 4 in my sights. Herlige spill, de er såpass vanskelig at man ikke bare breezer rett gjennom, men heller ikke så at det blir UMULIG. Må bare lære seg brettene og prøve igjen.

9 og 10 har jeg ikke spilt så lenge, vil gjøre unna de første først. MM2 sies jo å være det beste av alle.

Ganske vansklige spill, ja. Har ikke spilt alle, men har da spilt en del på SNES og DS. Kult som bare det! Og soundtrackene er som oftest helt fantastiske. I allefall de jeg har hørt. Küng!

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg er så misunnelig på barn som kan si at pappa betaler at jeg hater de litt, veldig mye.

Du sier det ikke til meg mao. :roll:

Kan godt si det til deg hvis du vil.

Jeg er så misunnelig på deg at jeg hater deg.

Lenke til kommentar

Dr Wiley stages er brutale greier. Og ja, all musikken er ekstremt bra chipmusikk. Megaman X-serien på SNES er litt annerledes, mye penere 16-bit grafikk..for meg er 8-bit eraen den beste.

Synes Megaman X-serien har virket fet som bare det, jeg. Samme med det ene jeg har spilt en del på DSen min. Fett som bare det!

Men mens vi er inne på spillmusikk. Må poste tidenes:

http://www.youtube.com/watch?v=YcHl_MD-srA

http://www.youtube.com/watch?v=Qpl_P9tLwLw&feature=related

Herregud så fantastisk! Suveren musikk fra to suverene spill!

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at du ikke har en rik pappa med det navnet du bærer, Coa.

Sikter du til Coa? Du kjenner ikke til mitt virkelig, fulle navn, gjør du? :ph34r:

Vi er ikke akkuratt fattige, men så og si alt jeg eier har jeg jobbet for selv.

Lenke til kommentar

Jau, de fleste syns Megaman X 1-6 er svært gode spill, og det er de sikkert, har bare testa enern på SNES-emulator. Og da får jeg ikke "god-feelingen" som jeg får i sofaen med en d-pad med 4 knapper på. Så jeg venter på MMX til Wii snart..

Castlevania-spillene er også favoritter mtp soundtracks.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...