Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

En venninne sier hun har kjøpt seg ny pc, og når hun bruker den så mister de andre hos henne nettet. Noen som skjønner hva som er galt? :p

Lenke til kommentar

52 bussen til meg forstår jeg. Hva skal du med den andre??

Fra Åsen til Mjøndalen. Tør ikke gå skogsveien ned, er redd for blottere.

En venninne sier hun har kjøpt seg ny pc, og når hun bruker den så mister de andre hos henne nettet. Noen som skjønner hva som er galt? :p

Hun er heks og må brennes på et bål.

Lenke til kommentar

Sugde en narkis utenfor Prix, så fikk jeg lappen hans. Slipper å tenke på oppkjøring og sånt.

Kjipt at ingen reagerte på dette her. Begynner jeg å bli mainstream?

Ingen forventer noen annen oppførsel av deg, tror jeg. Folk begynner å bli vant med din seksuelt aggressiv oppførsel mot lugubre personer av det samme kjønn.

Neeeeida

Lenke til kommentar

Sugde en narkis utenfor Prix, så fikk jeg lappen hans. Slipper å tenke på oppkjøring og sånt.

Kjipt at ingen reagerte på dette her. Begynner jeg å bli mainstream?

Ingen forventer noen annen oppførsel av deg, tror jeg. Folk begynner å bli vant med din seksuelt aggressiv oppførsel mot lugubre personer av det samme kjønn.

Neeeeida

Står det ikke navn og slikt på lappen da?

Lenke til kommentar

Mega Man 9 Official Soundtrack er EPIC. *kose på CD'n fra play-asia*

Høy jævla fem, baby!

Og mens vi prater på Megamann. Jeg sitter i min mildt sagt flotte Horse the Band tskjorte med Cutman på. Sexeh! :D

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Mega Man 9 Official Soundtrack er EPIC. *kose på CD'n fra play-asia*

Høy jævla fem, baby!

Og mens vi prater på Megamann. Jeg sitter i min mildt sagt flotte Horse the Band tskjorte med Cutman på. Sexeh! :D

Plager meg gjennom MM2 nå på Wii, og har 3 og 4 in my sights. Herlige spill, de er såpass vanskelig at man ikke bare breezer rett gjennom, men heller ikke så at det blir UMULIG. Må bare lære seg brettene og prøve igjen.

9 og 10 har jeg ikke spilt så lenge, vil gjøre unna de første først. MM2 sies jo å være det beste av alle.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...