Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mine gode øyeblikk når jeg kjører, og det er de øyeblikkene der jeg har glemt at jeg faktisk kjører vanlig, farlig bil, og ikke bare et veldig bra bilspill.

Når jeg har innsett at jeg faktisk har muligheten til å drepe meg selv, pappa og de fleste rundt meg blir jeg litt mer stresset igjen.

Jeg tror jeg bare skal skaffe meg en pitte liten el-bil, så lærer jeg meg ihvertfall å posisjonere meg rett i veibanen.

Pappa så meg spille et bilspill en gang og sa han blei kvalm og aldri kom til å øvelseskjøre med meg. Tror jeg kommer til å være en litt aggressiv sjåfør når jeg har kommet over angst-fasen. ermm.gif

El-bil kan være tingen for meg óg.

Ei venninne av meg har ikke lappen, fordi hun kjørte på en liten fugl på en av de første kjøretimene, og var så hysterisk lei seg at hun aldri ville kjøre mere..major overreaction alert.

Lenke til kommentar

Bærbare PC-en hennes, får ikke til webkamera.

På MSN eller generelt?

JEG ER MEKTIG LEI AV DEG OGSÅ !!!

sykt slemt sagt ass.

Ja, sykt slemt sagt av meg når jeg ikke skrev at jeg var lei av deg, ei heller noen andre i bannetråden. Enda hyggeligere er det jo å se at den har to plusser.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bærbare PC-en hennes, får ikke til webkamera.

Og du som er pc ekspert og greier. Har en kameratast, men nytter ikke med den heller.

Lenke til kommentar

Ja, sykt slemt sagt av meg når jeg ikke skrev at jeg var lei av deg, ei heller noen andre i bannetråden. Enda hyggeligere er det jo å se at den har to plusser.

Innlegget hennes er ikke seriøst, så ikke tenk over det. :p

Og du som er pc ekspert og greier. Har en kameratast, men nytter ikke med den heller.

Jeg har ikke PC-en sittende forran meg, så er veldig vanskelig å gjøre noe med den. Kunne sikkert fikset det via fjernstyring, men det er det ingen som tør å gjøre med meg.

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg har ikke lappen, fordi hun kjørte på en liten fugl på en av de første kjøretimene, og var så hysterisk lei seg at hun aldri ville kjøre mere..major overreaction alert.

Det er som en av de veldig god grunnene til at jeg ikke har lappen. Jeg er redd for å sovne og kjøre på noen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...