Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amen sistah.

Er livredd for å gjøre en liten bagatellmessig feil som ender opp med å ta livet til noen.

Samme her. Jeg er klumsete nok fra før av, tør ikke ha mange hundre kilo metall rundt meg som kan bevege seg kjempefort da.

Jeg har mine gode øyeblikk når jeg kjører, og det er de øyeblikkene der jeg har glemt at jeg faktisk kjører vanlig, farlig bil, og ikke bare et veldig bra bilspill.

Når jeg har innsett at jeg faktisk har muligheten til å drepe meg selv, pappa og de fleste rundt meg blir jeg litt mer stresset igjen.

Jeg tror jeg bare skal skaffe meg en pitte liten el-bil, så lærer jeg meg ihvertfall å posisjonere meg rett i veibanen.

Lenke til kommentar

Jeg har mine gode øyeblikk når jeg kjører, og det er de øyeblikkene der jeg har glemt at jeg faktisk kjører vanlig, farlig bil, og ikke bare et veldig bra bilspill.

Når jeg har innsett at jeg faktisk har muligheten til å drepe meg selv, pappa og de fleste rundt meg blir jeg litt mer stresset igjen.

Jeg tror jeg bare skal skaffe meg en pitte liten el-bil, så lærer jeg meg ihvertfall å posisjonere meg rett i veibanen.

Pappa så meg spille et bilspill en gang og sa han blei kvalm og aldri kom til å øvelseskjøre med meg. Tror jeg kommer til å være en litt aggressiv sjåfør når jeg har kommet over angst-fasen. ermm.gif

El-bil kan være tingen for meg óg.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer det. Hadde vært deilig å kunne sprade hjemme hele dagen og strikke og bake og lolle på forumet uten å bli fattig.

Har jeg nevnt at jeg får lønnsforhøyelse snart? :whistle:

Ææææææææ, begynner å bli mektig lei av bannetråden nå. Får jeg lov til å henge her isteden? Bare for å teste ut.

Selvsagt! Dette er stedet å henge! Bannetråden er ikke som den engang var i gamle dager, så det er bare å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...