Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg savner ungdomskolen. why Fordi det var så lett. Ikke så jævlig stress, fagene var dødelig lette, oppgavene var lette. Karakterene betydde ikke så mye, og utenom siste halvår i tiende var det heller ikke noe stress med søking. oO Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Søkinga er jo ikke noe problem. Kommer jo inn hvor du vil med over 4 i snitt. Det som gjelder er jo vitnemålet når du skal søke deg jobb i fremtiden. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 hvilken datovi skal den 10.3 Skal nok den 13. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Søkinga er jo ikke noe problem. Kommer jo inn hvor du vil med over 4 i snitt. Det som gjelder er jo vitnemålet når du skal søke deg jobb i fremtiden. Tull og tøys, har du sett på legestudier eller journalistikk i det siste eller? EDIT: Men du snakker sikkert om videregående, og da er du nærmere sannheten. Jeg bare antar at alle er på ca. samme alder som meg og skal søke høgskole osv. Endret 26. februar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg savner ungdomskolen. why Fordi det var så lett. Ikke så jævlig stress, fagene var dødelig lette, oppgavene var lette. Karakterene betydde ikke så mye, og utenom siste halvår i tiende var det heller ikke noe stress med søking. oO Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul... Søkinga er jo ikke noe problem. Kommer jo inn hvor du vil med over 4 i snitt. Det som gjelder er jo vitnemålet når du skal søke deg jobb i fremtiden. Tull og tøys, har du sett på legestudier eller journalistikk i det siste eller? EDIT: Men du snakker sikkert om videregående, og da er du nærmere sannheten. Jeg bare antar at alle er på ca. samme alder som meg og skal søke høgskole osv. har hørt at man burde ligge rundt 5 i media og 4.5 i ssp hvilken datovi skal den 10.3 Skal nok den 13. ok Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul... Selvdisiplin er nøkkelen, eller for å si det rett, mangelen på det i ditt tilfelle er vel problemet her. Da er det ikke skolen som er problemet... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul... Selvdisiplin er nøkkelen, eller for å si det rett, mangelen på det i ditt tilfelle er vel problemet her. Da er det ikke skolen som er problemet... Det er vel det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 har hørt at man burde ligge rundt 5 i media og 4.5 i ssp Sauce? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 har hørt at man burde ligge rundt 5 i media og 4.5 i ssp Sauce? Sauce?? what do you mean... hvis det er kilde du mener så er det rådgiver på skolen, vært på Lørenskog VGS. og hørt der, Mailand var på skolen og snakket om det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal gå på Rælingen eller Skedsmo. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Da skal du ikke se bort fra at vi muligens møtes en gang Håks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kult. Hvor har du tenkt til å søke og hvilken linje? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Artemis Fowl Operasjon Arktis Fin bok. I morgen skal vi på klassetur til Kongsberg. Blir bra. Om 14 dager så skal vi på klassetur til Trysil Din, din, din heldiggris! Trysil, kjære Trysil, 64 deilige nedfarter. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Laveste snittet i min første klasse media var vel 3,6. Men hun kom inn uka før skolestart, da. Laveste snittet der jeg går nå var vel 4,8? Noe slikt. Så du trenger ofte mer enn 4 for å komme inn steder. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Kult. Hvor har du tenkt til å søke og hvilken linje? Skal søke studiespesialisering for å få studiekompentanse. Har søkt på de fleste i nærområdet. Mailand, Lørenskog, Rælingen, Skedsmo, Lillestrøm, osv Har satt MK og elektrofag som andre- og tredjevalg. Enn du? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det trengs vel vanligvis ikke høye karakterene for å komme inn på Studiespesialiserende - Realfag, gjør det vel? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 har hørt at man burde ligge rundt 5 i media og 4.5 i ssp Sauce? Står i de fine brosjyrene du skal få tilsendt i anledning din søknad. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 hva jobber folk som? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 IKT-lærling på en VGS, ellers jobber man med webutvikling på si Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 huh, forkurselev <--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg