Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søkinga er jo ikke noe problem. Kommer jo inn hvor du vil med over 4 i snitt. Det som gjelder er jo vitnemålet når du skal søke deg jobb i fremtiden.

 

Tull og tøys, har du sett på legestudier eller journalistikk i det siste eller? :p

EDIT: Men du snakker sikkert om videregående, og da er du nærmere sannheten.

Jeg bare antar at alle er på ca. samme alder som meg og skal søke høgskole osv.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Jeg savner ungdomskolen. :(

why

Fordi det var så lett. Ikke så jævlig stress, fagene var dødelig lette, oppgavene var lette. Karakterene betydde ikke så mye, og utenom siste halvår i tiende var det heller ikke noe stress med søking. oO

 

Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul...

 

Søkinga er jo ikke noe problem. Kommer jo inn hvor du vil med over 4 i snitt. Det som gjelder er jo vitnemålet når du skal søke deg jobb i fremtiden.

 

Tull og tøys, har du sett på legestudier eller journalistikk i det siste eller? :p

EDIT: Men du snakker sikkert om videregående, og da er du nærmere sannheten.

Jeg bare antar at alle er på ca. samme alder som meg og skal søke høgskole osv.

 

har hørt at man burde ligge rundt 5 i media og 4.5 i ssp

 

hvilken dato

vi skal den 10.3 :thumbup:

Skal nok den 13. :)

ok :)

Lenke til kommentar
Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul...

 

Selvdisiplin er nøkkelen, eller for å si det rett, mangelen på det i ditt tilfelle er vel problemet her.

Da er det ikke skolen som er problemet... :)

Lenke til kommentar
Men det som er prob. er at jeg har fått meg ps3 og er helt addicted to that. så karakterene er vansklige å få høye. Jeg har hatt 6 på ALLE Naturfag prøer til nå, og fikk min første 5er nå etter jul...

 

Selvdisiplin er nøkkelen, eller for å si det rett, mangelen på det i ditt tilfelle er vel problemet her.

Da er det ikke skolen som er problemet... :)

Det er vel det.:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...