Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg vet hvilken bruker det er snakk om. Begynner på D og slutter på -atasmurf.

Begynner på D og slutter på -atasmurf.

Begynner på Dog slutter på -atasmurf.

Begynner på Dg slutter på -atasmurf.

Begynner på D slutter på -atasmurf.

Begynner på Dslutter på -atasmurf.

Begynner på Dlutter på -atasmurf.

Begynner på Dutter på -atasmurf.

Begynner på Dtter på -atasmurf.

Begynner på Dter på -atasmurf.

Begynner på Der på -atasmurf.

Begynner på Dr på -atasmurf.

Begynner på D på -atasmurf.

Begynner på Dpå -atasmurf.

Begynner på Då -atasmurf.

Begynner på D -atasmurf.

Begynner på D-atasmurf.

Begynner på Datasmurf.

Datasmurf

Endret av ChrisReeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg buser ut med problemet mitt her jeg.

Skolen sa de skulle sende karakterutskriften (andre videregående) i posten, men nå viser det seg at vi skulle komme på skolen å hente dem likevel. Jeg så først dette nå, ca. 12 timer for sent. Gidder egentlig ikke å hente det om jeg ikke (de resterende ligger på kontoret sa de), så derfor spør jeg dere, er det noen vits i å ha karakterutskriften fra andre klasse?

Jeg vil søke en deltidsjobb til høsten, men regner ikke med at de vil ha karakterene til en som skal jobbe i en matvarebutikk/lignende jobb... Og karakterutskrift kan jeg vel alltids få senere, eller?

Og som en liten treat til dere som gadd å lese alt dette, ALDRI spis den nye Non-Stop-isen, den smaker helt forjævlig.

Lenke til kommentar

Gjorde samme feilen i 2. klasse jeg og, eller rettere sagt forsov jeg meg noe innihampen siste skoledag. Jeg gikk opp på skolen iløpet av august og snakket med læreren min og så fikk jeg karakterene mine.

Ang. jobb så er det jo ikke alle arbeidsplasser som spør etter vitnemål/kompetansebevis, men det er veldig greit å ha kopi av. Du kan jo evt. skrive ut fra skolearena foreløbig og ha de?

Slenger ut ett annet spørsmål imens, når er det vi får eksamenskarakterene for skriftlig? (VG3).

Sjekket skolearena og satte nesten hjertet i halsen når jeg så "norsk" og karakteren "2", men det var muntlig heldigvis.

Lenke til kommentar

Var det ikke for det meste vi som var klientellet?

Joa, men var noen gærne goth/emo/scene folk der også. De stakk med en gang jeg begynte å bli høylytt og den hese stemmen begynte å komme frem.

Er seriøst redd for alle slike alternative mennesker :( Bra vi ikke stakk på Hausmania ass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...