Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ante ikke at Blodhemn var stort nok til at jeg kunne regne med at noen kjente igjen den setningen fra intervjuet, eller hadde hørt noe særlig av ham\dem. Er ca så langt fra min smak man kommer nå, men liker en del av de sangene som kom før første demoen. Spesielt saknet.

Lenke til kommentar

Hørte fra bandet i september i fjor, og da synes jeg det var OK. Hørte det igjen for noen dager siden og da ble jeg flau over hvor dårlig det faktisk var.

Og jeg kjente igjen setningen fordi en kis sendte meg akkurat den setningen på MSN for noen timer siden. :tease:

Lenke til kommentar

Japp. Gikk i klasse med ham på ungdomskolen, samtidig som fotointeressen min begynte. Jeg fikk lov å bruke ham som modell mot at jeg tok noen bilder av ham og en annen dude når de spilte sammen. Så med mine emo-tendenser ble det ett bilde av ham intullet i piggtråd sammen med en påskelilje. Det bildet passet godt sammen med en av sangene han drev på med atm, så det fikk påskriften Blodhemn. Det passer tydeligvis ikke med dagens image. :p

Lenke til kommentar

Japp. Gikk i klasse med ham på ungdomskolen, samtidig som fotointeressen min begynte. Jeg fikk lov å bruke ham som modell mot at jeg tok noen bilder av ham og en annen dude når de spilte sammen. Så med mine emo-tendenser ble det ett bilde av ham intullet i piggtråd sammen med en påskelilje. Det bildet passet godt sammen med en av sangene han drev på med atm, så det fikk påskriften Blodhemn. Det passer tydeligvis ikke med dagens image. :p

Er du chipper eller bror?

Lenke til kommentar

Såppas, ja! Dæven, det må jeg si. SCHØNNER GÅTT AT HAN BLE ZINT DA JA!!! :nei: :nei: :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...