Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thank you, var ikke så vanskelig.

Gikk på 3-dagers kurs, men han karen lærte oss mer enn det vi måtte kunne for å stå på eksamen :p

Var førstemann ut av lokalet etter ca. 20 min, og fikk 100% riktig.

Egentlig ganske sykt at du kan få 20% feil, så lenge ikke to av dem er under kategorien "viktig".

Lenke til kommentar

Det minner meg pa at jeg dromte om forumkafeen i natt. McHanseren var Gaddaffi med manpurse som selvsagt var dekorert med avataren hans, og han sjefet rundt uten at noen horte pa ham. Spesielt Nyhus, i sin flotte snekkerbukse og med sin oelhammer, overhorte ham noe verre. Veldig fasinerende. Oda stod pa en fontene og bakte mens hun bare stod og sa pa.n

Lenke til kommentar

Det minner meg pa at jeg dromte om forumkafeen i natt. McHanseren var Gaddaffi med manpurse som selvsagt var dekorert med avataren hans, og han sjefet rundt uten at noen horte pa ham. Spesielt Nyhus, i sin flotte snekkerbukse og med sin oelhammer, overhorte ham noe verre. Veldig fasinerende. Oda stod pa en fontene og bakte mens hun bare stod og sa pa.n

FANTASTISK.

Det er ikke barskt, det er bare vondt og idiotisk imo.

Mm. Den eneste gangen jeg har gjort det er også den eneste kvelden jeg har drukket med begge hender.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare poppe innom med ett helt random innlegg om hvor utrolig hoyt jeg hater arbeidsgivere som legger ut uleselige annonnser (mangel pa tegnsetting, avsnitt og lister som er trykt sammen til en liten wall of text i stede for i listeform) og som bruker fancypantsy ord for a beskrive gulv-jobber. Det er ingenting fantsypantsy ord som er nodvendige for a beskrive at man soker en javla servitor. Og ja, jeg vet det er irriterende at jeg mangler de norske bokstavene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...