Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stereotypisk hipster nerd: "I didn't like the Harry Potter movies, loved the books though I hated the three main characters"

Hvordan kan tidenes mestselgende bokserie være hipster? Er det så overmåte populært at det blir kult igjen? I så fall burde jo også filmene være kule, siden det på samme måte er tidenes mestselgende filmserie. Og hvis de ikke liker personene 95% av bøkene direkte omhandler, hvordan kan de "elske" bøkene? Og hvorfor snakker hipsteren engelsk? Det er jo et veldig populært språk.

Poenget mitt var mere at hipstere alltid "må" mislike et eller annet alle andre liker, så selv om de liker Harry Potter, MÅ de mislike enten filmene eller hovedkarakterene for å kvalifisere blant hipstervennene sine.

Som å si at man digger Lady Gaga fordi hun er så kreiiisi, men hater musikken hennes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvordan kan tidenes mestselgende bokserie være hipster? Er det så overmåte populært at det blir kult igjen? I så fall burde jo også filmene være kule, siden det på samme måte er tidenes mestselgende filmserie. Og hvis de ikke liker personene 95% av bøkene direkte omhandler, hvordan kan de "elske" bøkene? Og hvorfor snakker hipsteren engelsk? Det er jo et veldig populært språk.

På akkurat samme måte som Steffyboy hater Lord Of The Rings ;)

lol. Da er det nesten safe å gjøre det. Betaler jeg på stedet slipper jeg å oppgi navn og adresse og lignende, så kan gjøre det så mange ganger jeg vil uten konsekvenser (kan være de vil ha navn etter jeg blir gjenkjent for syvende gang). Tur-retur med militær i uniform er 163 kroner. Tur-retur med militær 50% er over 800 kroner. Og sjansen er liten for å bli tatt på hver eneste tur.

Du kan få en bot på 150k og oppover ved å benytte deg av uniform/distinksjoner du ikke har gjort deg fortjent til.
Det er ikke uniformen som man gjør seg fortjent til, det er bereten man gjør seg fortjent til.

Satan så digg :love:

Hør albumet: http://open.spotify.com/album/5pDx7Ld8a20M1WPKAgWhqc

Lenke til kommentar

Vårt eget lille kikkhull inn i postvesenet, er du der?

Har kjøpt noe greier på eBay, selgeren sa at jeg bare skulle forsegle embalasjen og skrive REFUSE på konvolutten, så sendes det tilbake og jeg får refundert beløpet, dvs. sendes tilbake på hans regning.

Dette er vel ikke noe som funker når jeg skal sende det harfra til USA vel?

Lenke til kommentar

Ingen skjenkebevilgning! Melk er ut. Yak-melken kan ha gjæret.

Vær grei mot en felles dramenser her nå da. :wee:

Vårt eget lille kikkhull inn i postvesenet, er du der?

Har kjøpt noe greier på eBay, selgeren sa at jeg bare skulle forsegle embalasjen og skrive REFUSE på konvolutten, så sendes det tilbake og jeg får refundert beløpet, dvs. sendes tilbake på hans regning.

Dette er vel ikke noe som funker når jeg skal sende det harfra til USA vel?

Alltid på vakt! Hvis du allerede har mottatt pakken og åpnet den, er du nødt å betale ny porto. Ta vare på kvitteringa og vis til avsender (bilde per mail e.l.), så kan han føre det tilbake til deg. Problemet her er at når pakken allerede er åpnet og skal sendes på nytt, telles den som en ny forsendelse - altså må Posten kreve porto før den blir sendt. Det er nok annerledes i USA, tenker jeg. Du kan også ringe kundeservice på 810 00 710, de har peiling på sånt. Kjipt å måtte betale straffeporto på grunn av feilinfo fra avsender.

Her drar jeg frem vin som ble laget når du var åtte, og så kommer du og tilbyr meg et glass lunken melk? Fyfasanelfysan!

Søren, det hadde jeg glemt. Du kan få portvin av meg. Den blei sikkert lagd da du var femti, men den duger.

Lenke til kommentar

Alltid på vakt! Hvis du allerede har mottatt pakken og åpnet den, er du nødt å betale ny porto. Ta vare på kvitteringa og vis til avsender (bilde per mail e.l.), så kan han føre det tilbake til deg. Problemet her er at når pakken allerede er åpnet og skal sendes på nytt, telles den som en ny forsendelse - altså må Posten kreve porto før den blir sendt. Det er nok annerledes i USA, tenker jeg. Du kan også ringe kundeservice på 810 00 710, de har peiling på sånt. Kjipt å måtte betale straffeporto på grunn av feilinfo fra avsender.

Mottok pakken i postkassa, og har åpnet den.

Og prisen for å sende sånnt her fra norge er jo omtrent det samme jeg ga for den greia :ermm:

Men det du informerer om var sånn jeg også hadde forstått det, og da er det uinterresant.

Tror nok det er en løsning i USA der de også må informere om avsender på utsiden av pakken.

Lenke til kommentar

...er ikke du livredd faren min?

Mottok pakken i postkassa, og har åpnet den.

Og prisen for å sende sånnt her fra norge er jo omtrent det samme jeg ga for den greia :ermm:

Men det du informerer om var sånn jeg også hadde forstått det, og da er det uinterresant.

Tror nok det er en løsning i USA der de også må informere om avsender på utsiden av pakken.

Ah. Æsj. Sjekk som sagt med kundeservice óg så du er sikker på at jeg ikke driver med feilinformasjon, da.

Lenke til kommentar

Ah. Æsj. Sjekk som sagt med kundeservice óg så du er sikker på at jeg ikke driver med feilinformasjon, da.

Nah... hater kundeservice på telefon.

Sender mail til selger heller :p

Er bare snakk om en hundrelapp for varen, men fortsatt kjipt når det ikke er brukbart :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...