Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det å reise med NSB-tog med Militær i Uniform-billett? Det betyr 90% rabatt for meg og da kan jeg besøke damen i Oslo langt oftere. Jeg har vært i militæret og har Forsvars ID, så jeg får 50% rabatt for, men har ikke uniform, med unntak av et par t-skjorter og ullfroté og lignende. Verdt å ta sjansen å kjøpe Militær i Uniform når jeg egentlig kun kvalifiserer til Militær 50% ?

Lenke til kommentar

Hvordan er det å reise med NSB-tog med Militær i Uniform-billett? Det betyr 90% rabatt for meg og da kan jeg besøke damen i Oslo langt oftere. Jeg har vært i militæret og har Forsvars ID, så jeg får 50% rabatt for, men har ikke uniform, med unntak av et par t-skjorter og ullfroté og lignende. Verdt å ta sjansen å kjøpe Militær i Uniform når jeg egentlig kun kvalifiserer til Militær 50% ?

Nei. Hvis du blir tatt får det konsekvenser.

Lenke til kommentar

Du kvalifiserer ikke for noen av delen om du bare har vært i militæret.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Hvor mye er gebyret (nekter å kalle det bot) for å ikke ha gyldig, eller rettere sagt, "riktig" billett?

750 på stedet, 900 på faktura i posten.

lol. Da er det nesten safe å gjøre det. Betaler jeg på stedet slipper jeg å oppgi navn og adresse og lignende, så kan gjøre det så mange ganger jeg vil uten konsekvenser (kan være de vil ha navn etter jeg blir gjenkjent for syvende gang). Tur-retur med militær i uniform er 163 kroner. Tur-retur med militær 50% er over 800 kroner. Og sjansen er liten for å bli tatt på hver eneste tur.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde solgt barnebilletter Slimda, og du kom og ville ha en, liten, rund og rosa og med den søte hatten, så skulle du fått en barnebillett av meg. =D

Da tror jeg at jeg hadde spist deg.

For det er det Kirby gjør. Spiser alt den kommer over. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...