The Doctor Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvem er det du har bilde av egentlig? Alltid trodd det var Dexter, men så litt nærmere på avataren nå, og synes det ikke ser helt ut som Dexter Morgan. Christian Bale i American Psycho. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Dæven, for et vidunderlig bilde tom waits for alice har skaffet seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg kjenner to hipstere som snakker esperanto. Ikke tull, BTW. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Esperanto er dope som faen. Selv må jeg lære meg et utdødd indianerspråk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 De hadde ikke egentlig noen motivasjon for å lære seg det heller, de hadde bare lyst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Å ha lyst er jo en motivasjon i seg selv, egentlig... 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 er ikke lyst, motivasjon nok? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ingenting er som en skikkelig fotballkamp. Som Nord-Korea - Nederland. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan er det å reise med NSB-tog med Militær i Uniform-billett? Det betyr 90% rabatt for meg og da kan jeg besøke damen i Oslo langt oftere. Jeg har vært i militæret og har Forsvars ID, så jeg får 50% rabatt for, men har ikke uniform, med unntak av et par t-skjorter og ullfroté og lignende. Verdt å ta sjansen å kjøpe Militær i Uniform når jeg egentlig kun kvalifiserer til Militær 50% ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan er det å reise med NSB-tog med Militær i Uniform-billett? Det betyr 90% rabatt for meg og da kan jeg besøke damen i Oslo langt oftere. Jeg har vært i militæret og har Forsvars ID, så jeg får 50% rabatt for, men har ikke uniform, med unntak av et par t-skjorter og ullfroté og lignende. Verdt å ta sjansen å kjøpe Militær i Uniform når jeg egentlig kun kvalifiserer til Militær 50% ? Nei. Hvis du blir tatt får det konsekvenser. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor mye er gebyret (nekter å kalle det bot) for å ikke ha gyldig, eller rettere sagt, "riktig" billett? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor mye er gebyret (nekter å kalle det bot) for å ikke ha gyldig, eller rettere sagt, "riktig" billett? 750 på stedet, 900 på faktura i posten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hvordan er det å reise med NSB-tog med Militær i Uniform-billett? Det betyr 90% rabatt for meg og da kan jeg besøke damen i Oslo langt oftere. Jeg har vært i militæret og har Forsvars ID, så jeg får 50% rabatt for, men har ikke uniform, med unntak av et par t-skjorter og ullfroté og lignende. Verdt å ta sjansen å kjøpe Militær i Uniform når jeg egentlig kun kvalifiserer til Militær 50% ? Du kvalifiserer ikke for noen av delen om du bare har vært i militæret. Endret 21. juni 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har VÆRT et barn. betyr det at jeg kan få barnebillett? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor mye er gebyret (nekter å kalle det bot) for å ikke ha gyldig, eller rettere sagt, "riktig" billett? 750 på stedet, 900 på faktura i posten. lol. Da er det nesten safe å gjøre det. Betaler jeg på stedet slipper jeg å oppgi navn og adresse og lignende, så kan gjøre det så mange ganger jeg vil uten konsekvenser (kan være de vil ha navn etter jeg blir gjenkjent for syvende gang). Tur-retur med militær i uniform er 163 kroner. Tur-retur med militær 50% er over 800 kroner. Og sjansen er liten for å bli tatt på hver eneste tur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Om jeg hadde solgt barnebilletter Slimda, og du kom og ville ha en, liten, rund og rosa som du er, og med den søte hatten, så skulle du fått en barnebillett av meg. =D Endret 21. juni 2011 av Nie Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du kan sikkert få en barnebilett, men tviler på om den er gyldig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Om jeg hadde solgt barnebilletter Slimda, og du kom og ville ha en, liten, rund og rosa og med den søte hatten, så skulle du fått en barnebillett av meg. =D Da tror jeg at jeg hadde spist deg. For det er det Kirby gjør. Spiser alt den kommer over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg