Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har seriøst veldig lyst på den jobben! Du bor jo i Oslo, gjør du ikke? Du kan jo komme ned og hilse på meg. Jeg er for opptatt med å ha en skikkelig jobb.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ville fri på direkten - Hurtigruten Stakkars fyr. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så, hvilke av mine kvalifikasjoner bør nevnes i søknaden? Den skal jo bare bestå av 160 tegn, maks, så det er jo ikke så mye man får med. Jeg er jo forøvrig regjerende norgesmester i en av norges slappeste idretter. Kanskje jeg kan score på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Eheheheheeee! Er visst flere som har problemer med samme skjermkortet som jeg har. Men hos de kræsjer det når de spiller. Hos meg funker det fint når jeg spiller og kræsjer når jeg surfer. Awsum. edit: Hvor har du 160 tegn fra, Langdon? Endret 21. juni 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://www.husqvarna.com/no/homeowner/norges-lateste-sommerjobb/#cm=taming-the-wild,start-page,norway-v002-taming-the-wild-2011 Eheheheheeee! Er visst flere som har problemer med samme skjermkortet som jeg har. Men hos de kræsjer det når de spiller. Hos meg funker det fint når jeg spiller og kræsjer når jeg surfer. Awsum. edit: Hvor har du 160 tegn fra, Langdon? Der har jeg det fra! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Aha. Klikka meg aldri så langt, jeg. I og med at jeg har jobb and such. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) fu Endret 21. juni 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg begynte akkurat å grine av en gif. Bra jobba, Oda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvilken gif? Nå vil jeg også se! Lenke til kommentar
papirkutt Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) jeg fikk meg jobb for et par dager siden, visst ikke hadde jeg vært over den søknaden med en gang "Jeg er drittflink å sitte å se på ting, jeg sitter opptil ti timer om dagen og ser på ting, no problema, jeg har også erfaring med solkrem og solbriller, faktisk har jeg åtte par solbriller, jeg kan ta med alle på intervju om du trenger å se meg chille for å se om jeg er den rette til jobben"gull Endret 22. juni 2011 av papirkutt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Begynte å grine i går natt når jeg våknet av mareritt. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvilken gif? Nå vil jeg også se! :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''< Begynte å grine i går natt når jeg våknet av mareritt. Aw. Jeg drømte om deg i natt, forresten! Men du var slem, så det var ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jenter drømmer om meg, waow. Badboy Hansern liker dette. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''< Åh. Underwhelming, må jeg si. Prøv heller denne: http://wii.mmgn.com/Gallery/BAWW-gif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vil ha en Hummer-brannbil! Noen dra til Honningsvåg og "lån" Kardinalen for meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Begynte å grine i går natt når jeg våknet av mareritt. Aw. Jeg drømte om deg i natt, forresten! Men du var slem, så det var ikke noe gøy. Hva gjorde jeg som var så slemt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Shot through the heart and you're to blame. Darlin', you give love a bad name! (ps: dette gjelder ikke Hans) Endret 21. juni 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er overbevist om at jeg skulle et eller annet i dag, men de siste tre timene har gått med til å se på Honningsvåg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Prøv heller denne: http://wii.mmgn.com/Gallery/BAWW-gif Åh, hjelpe meg. Niagara falls her. Begynte å grine i går natt når jeg våknet av mareritt. Aw. Jeg drømte om deg i natt, forresten! Men du var slem, så det var ikke noe gøy. Hva gjorde jeg som var så slemt? Du sa masse dritkjipe ting. Lurer på om du er en manifestasjon av min dårlige samvittighet eller noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Prøv heller denne: http://wii.mmgn.com/Gallery/BAWW-gif Åh, hjelpe meg. Niagara falls her. Uff, nå føler jeg meg nesten dårlig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg