Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, husker jeg ruslet en tur mens jeg var forkjølet, og en kollega som snart skulle flytte til Drammen ringte meg.

Mens vi småprata gikk en fyllik forbi på motsatt side av veien og ropte "ØØÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHH!" så høyt han klarte. Welcome to Drammen :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg så det var fordi vennetallet mitt har i en stund nå stått på et helt tall, så det var lett å merke når de 3 forsvant. Får ikke noe advarsel nei.

Edit: Har ikke peiling på hvem de personene som har forlatt meg er da...har ikke oversikt over hver eneste friend :xmas:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Gressvokter? Hva i pokker er det? Og hvordan gjør man det om vinteren?

Hvis det innebærer å klippe gresset på et stort areal jevnlig, er det ikke så chill som du tror. Det spruter nemlig kvistbiter og alt mulig opp fra bakken, så du må gå med et gitter foran ansiktet, og helst en bukse så du ikke skraper opp beina. I tillegg til at du er konstant under angrep av fluer og sinna veps som sitter i gresset. Jeg gjorde det på en kirkegård en sommer. Never again.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jah, husker jeg ruslet en tur mens jeg var forkjølet, og en kollega som snart skulle flytte til Drammen ringte meg.

Mens vi småprata gikk en fyllik forbi på motsatt side av veien og ropte "ØØÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHH!" så høyt han klarte. Welcome to Drammen :)

Beste stedet i verden. Ev. ikke.

...elsker å jobbe på postkontoret når det kommer pakker til meg. Da veit jeg at pakkene slipper å ligge ensomme og vente på meg, og at jeg faktisk får dem i hånda så fort som overhodet mulig. :love:

Lenke til kommentar

Hvis det innebærer å klippe gresset på et stort areal jevnlig, er det ikke så chill som du tror. Det spruter nemlig kvistbiter og alt mulig opp fra bakken, så du må gå med et gitter foran ansiktet, og helst en bukse så du ikke skraper opp beina. I tillegg til at du er konstant under angrep av fluer og sinna veps som sitter i gresset. Jeg gjorde det på en kirkegård en sommer. Never again.

Det er en sommerjobb. Du skal se på at en automatisk gressklipper klipper gresset.

Lenke til kommentar

Jeg trives nå her, da. Skulle bare hatt en større leilighet, men jeg orker ikke å flytte på alt rasket mitt en gang til, lizzom.

Liker å rusle rundt i byen og kikke. Og hvis jeg plutselig får Ånden over meg, går jeg oppover gangveiene i fjellsida mot Spiralen en time eller to. Evt bare uendelig bakover i den store Hamborgskogen og tenker på troll og tusser som sitter og kikker på meg.

Lenke til kommentar

Tror han tenker på denne utlysningen.

Lenke til kommentar

Du og 100000 andre late ungdommer. Good luck getting it. Oh btw, jeg har fastjobb, så jeg tjenere 30000 i juli på å sitte hjemme og fappe.

No worries, Bytex, den jobben er min! :sleep: :sleep:

Du og 100000 andre late ungdommer. Good luck getting it. Oh btw, jeg har fastjobb, så jeg tjener 30000 i juli på å sitte hjemme og fappe.

Hvilket yrket opptar din arbeidstid?

Lenke til kommentar

Du skal sitte på en gressflekk hele sommeren lang under en parasoll. Om noen kompiser spør "bli med å bade?" så må du svare "sorry, må sitte her".

er nok ikke like gøy som det høres ut som.

Jeg har seriøst veldig lyst på den jobben! :)

Du bor jo i Oslo, gjør du ikke? Du kan jo komme ned og hilse på meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...