Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bestilte meg fet t-skjorte nuh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 80stees er lekkert, men litt dyrt å sende over havet. Kommer fort oppi en tusenlapp for 4-5 skjorter med frakt. Har Street Fighter og Chuck Norris-skjorter derfra. Og lillesøster ville ha Karate Kid-skjorte, og Smurfette. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Funker fett om du finner fete på tilbud. Ble 3 stk nå for 284 kr ink porto. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ah, ingenting som å sette peanøtter og rosiner i halsen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Rosiner? Du eter rosiner til sherry'en mens du ser på Murder She Wrote? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har aldri forstått hva slags mennesker som faktisk kjøper rosiner på butikken. For meg er det noe man får gratis på fly eller noe barnehagebarn eller pensjonister spiser i rikelig monn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Enkelte bruker det visst i kaker og hjemmelaget muslï. Men jeg kan ikke forstå hvordan noen kan se en boks på butikken og tenke: Ah fy faen, nå hadde det vært digg med rosiner Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har aldri forstått hva slags mennesker som faktisk kjøper rosiner på butikken. For meg er det noe man får gratis på fly eller noe barnehagebarn eller pensjonister spiser i rikelig monn. Dessuten smaker det dritt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det GJØR det, ikke sant?! Det er ikke bare jeg som er kresen? Her i huset skal folk ha det i grøten og i boller og whatnot. Jeez. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Rosiner i boller blir som å ha sopp på pizza, du tar noe som er digg og gjør så det bare smaker dritt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I grøten? Eeeew! Boller er greit. I gløgg er tilogmed greit. I grøt er det ikke greit. Rosiner i boller blir som å ha sopp på pizza, du tar noe som er digg og gjør så det bare smaker dritt Sopp er topp. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mm, sopp er digg. Her i heimen hadde vi quiche med bacon, sopp og asparges i dag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sopp er topp. Lars er... Damn you and your rhymes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Rosiner? Du eter rosiner til sherry'en mens du ser på Murder She Wrote? Ha-ha, nei. Jeg spiser peanøtter og rosiner mens jeg ser Spartacus: Blood and Sand på én skjerm og Hurtigruten - Minutt for minutt på en annen. Forstår forøvrig ikke hva som er så ille med rosiner. De smaker søtt og godt, mye bedre enn druer. Tørket frukt er awesome. Det være seg om det er tørkede bananer, druer eller plommer. Og ang. rosiner i grøt, så fungerer det kun med smørgrøt / fløyelsgrøt for min del. Ellers har jeg rosiner som snacks, kinogodt, turmat og i middagsmat sammen med ris og kokos og kjøttsaus og alskens. Rimelig awesome. Sopp er forferdelig. Det være seg flein eller trøfler. Men spesielt kantareller og champignon. De ser ut som, smaker som og har en konsistens som viskelær. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Omnom, Spartacus er så digg serie. <3 Både "Blood and Sand" og prequelen "Gods of the Arena". Pupper, puling, penis, blod og gladiatorer og alskens. Og fullt av heite mannfolk ???som passer godt hjemme i sikletråden. Kim Spartacus liker dette <3 Endret 20. juni 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Må ha heite mannfolk her og der, vet du. Slike man kan sikle på. Blir feil å bare sikle på damer, må sikle på menn også. Likestilling vett. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Blir feil å bare sikle på damer, må sikle på menn også. Likestilling vett. Okay, denne går under tvilsomme gullkorn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 dere suger, rosiner er fantastisk. Kan spise en hel boks med rosiner jo ;( 3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 dere suger, rosiner er fantastisk. Kan spise en hel boks med rosiner jo ;( Du er teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg