Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars, fordi jeg ikke har andre steder å kontakte deg enn forumet atm (nada msn, og bare gudene vet hvor jeg har slengt telefonen min): Ta å logg deg inn på Lenas facebook og snik på bildene jeg har lagt ut. Hun er ikke forandret seg en tøddel fra hun var hele fedjes lillesøster. <3

Send dem til meg på PM også. Hu bruker PCen selv nå.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååh Jarmo, jeg tror jeg elsker deg.

Ser bedre ut nå.. ^^

Vi kan diskutere det hvis du dukker opp på neste forumtreff, kjekken.

[skrive ned noe i sin rosabok, om viktige saker som må vurderes]

Ellers, hva mener dere om den nye avataren min? Den er bare på prøve så det så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lars, fordi jeg ikke har andre steder å kontakte deg enn forumet atm (nada msn, og bare gudene vet hvor jeg har slengt telefonen min): Ta å logg deg inn på Lenas facebook og snik på bildene jeg har lagt ut. Hun er ikke forandret seg en tøddel fra hun var hele fedjes lillesøster. <3

Du skal dø! Jeg har masse flotte bilder av en ganske vill kveld med deg og Marielle hvor jeg knakk nesa hennes i senga di og ødelagte foten på senga for n-te gang.

Lenke til kommentar

Du skal dø! Jeg har masse flotte bilder av en ganske vill kveld med deg og Marielle hvor jeg knakk nesa hennes i senga di og ødelagte foten på senga for n-te gang.

Du skulle sett alle puppeskvisebildene en lett forlegen Nie bladde seg fort forbi. XD

Lenke til kommentar

Glemte et øyeblikk der at Lars er hipster og ikke har Facebook.

Ironisk nok er den sangen jeg sliter mest med å finne en idé til Where the Wild Roses Grow. Man skulle jo tro den var lettest..

Har du lest Skyggene over steinbenken-bøkene av Maria Gripe? Eventuelt Othello av Shakespeare? Og sett musikkvideoen til sangen? Mye likt der, mye stemning, mye drama, mye estetikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Eplefe: De puppebildene er trygt forvart på den eksterne harddisken min, og der skal de forbli trygt forvart om jeg så må drepe. :p

Anfall: U not dare!

Hvis du ikke fjerne de så YES I DO!

Lenke til kommentar

Hvis du ikke fjerne de så YES I DO!

Jeg kan ikke fjerne dem. :(

Har du ikke sett hvor tilbakestående Vanessa ser ut på de bildene? De må bli. Dessuten har du hender og hår foran ansiktet på 90% av alle bildene jeg har av deg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...