L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Still. Jeg håper dere har lagt med litt beroligende middel i den månedsprisen. Jeg kommer til å trenge det for å ikke overbelaste serverene deres. Beroligende koster ekstra. Vi har inngått en samarbeidsavtale med Roche. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Du har ihvertfall baller nok til å innrømme det. Ikke dårlig. Er ikke så vanskelig å innrømme det. Jeg takler ikke karuseller engang. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nicki Minaj også da. Og ja, føler meg så underlegen når dere skal begynne med de underground-hipster-sjangrene deres Ja, fy faen, jeg gidder ikke snakke musikk med noen som ikke kan navngi fire Pavement-låter off the top of their heads. Omgås aldri folk som ikke kan nevne fire J-Bieb låter på rappen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg får ikke sova, selv om jeg er mongotrøtt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vil gjøre en Nick Cave - Murder Ballads-type fotoserie. Jeg trenger modeller. Hvis du er fra/i Bergen på noe tidspunkt og kunne tenke deg å stå foran kamera i en eller annen setting, PM meg, bitches. Lemon har ikke noe valg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Beroligende koster ekstra. Vi har inngått en samarbeidsavtale med Roche. Dere skal få lov å betale legeregningene mine når jeg blir behandlet for stekepanneavhengighet og mangel på økonomisk kontroll. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Omgås aldri folk som ikke kan nevne fire J-Bieb låter på rappen. Baby, Never say NEver, Eenie Meenie og One less Lonely Girl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Omgås aldri folk som ikke kan nevne fire J-Bieb låter på rappen. Baby, Never say NEver, Eenie Meenie og One less Lonely Girl. <3 Rart du ikke nevnte Somebody to love. Favoritten min jooo Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Du har ihvertfall baller nok til å innrømme det. Ikke dårlig. Er ikke så vanskelig å innrømme det. Jeg takler ikke karuseller engang. Karusell er skummelt. Det går rundt og rundt. Men fallskjerm går kun rett ned, og det kan eg kanskje takle. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Min respekt for hansern sank nettopp til samme kvalitet som fyllehighfivesa hans. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sobVnsf0X3c Fet prog. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 <3 Rart du ikke nevnte Somebody to love. Favoritten min jooo Hvis den ikke ble spilt av en eller flere fulle homser har jeg ikke hørt den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva, bieber har så mange låter? Overraskende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 John Myung spiller faktisk bass på noen av låtene på Bieber-skiva. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva, bieber har så mange låter? Overraskende. Og en ny parfyme. Den er for jenter. Jeg bruker den. Men det er bare fordi jeg er en belieber forever, sammen med Hansemann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 John Myung spiller faktisk bass på noen av låtene på Bieber-skiva. Det tror jeg faktisk absolutt ingenting på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tok så lang tid før du svarte, så jeg regner med at du måtte google det! HAH! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ta meg med! Takk og pris for at det er ferie på fredag! Gjerne. ^_^ Vel, i dagens liberale og åpne samfunn ser jeg ikke mange grunner til å gifte seg. Man kan få og gjøre det man vil uten å være gift. Aldri sagt at jeg vil gifte meg. Bare at jeg ikke har blitt fridd til av random forumdudes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tok så lang tid før du svarte, så jeg regner med at du måtte google det! HAH! Har mange tråder å holde styr på, samt Skype. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Aldri sagt at jeg vil gifte meg. Bare at jeg ikke har blitt fridd til av random forumdudes. Myth busted! Mustain og meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg