Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil kalle alkohol mer helseskadelig enn fallskjerm men. Liker å pushe grenser. :)

Tja. En dårlig kveld på byen med alkohol tar vanligvis ikke livet av deg. En dårlig dag med fallskjerm... :whistle:

Men for all del, det høres jævlig spennende ut. Jeg vet med meg selv at jeg aldri i livet kommer til å nærme meg noe sånt, da jeg er 100% pingle.

Lenke til kommentar

Ayreon-historien, skapt av Arjen Lucassen, og tar med seg en haug av musikere mens han forteller sitt episke mesterverk, hvor mennesket blir laget av DNAen av aliens. Amirite?

IDK. Jeg bare likte musikken og nikket og smilte når eksen prøvde å fortelle meg om det. Han var veldig sånn ... progrocker.
Lenke til kommentar

Vil kalle alkohol mer helseskadelig enn fallskjerm men. Liker å pushe grenser. :)

Tja. En dårlig kveld på byen med alkohol tar vanligvis ikke livet av deg. En dårlig dag med fallskjerm... :whistle:

Men for all del, det høres jævlig spennende ut. Jeg vet med meg selv at jeg aldri i livet kommer til å nærme meg noe sånt, da jeg er 100% pingle.

Du har ihvertfall baller nok til å innrømme det. Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Fastpris eller må man betale for hver gang man tar den i bruk? Jeg må vite hvor mye jeg skal budsjettere med.

199,- i måneden i fast avgift. Det inluderer de ti første slaga. Etter det er det 39,90 per stykk for de fem første. Deretter er det 19,81 per stykk.
Lenke til kommentar
Nicki Minaj også da.

Og ja, føler meg så underlegen når dere skal begynne med de underground-hipster-sjangrene deres :(

Ja, fy faen, jeg gidder ikke snakke musikk med noen som ikke kan navngi fire Pavement-låter off the top of their heads.
Lenke til kommentar

Nei, vi har innsett hvor mange de er. Det er et enormt inntjeningspotensiale.

Still. Jeg håper dere har lagt med litt beroligende middel i den månedsprisen. Jeg kommer til å trenge det for å ikke overbelaste serverene deres.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...