Aleks Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Å finansiere noe i seg selv gjennom vedding er seriøst det lureste man kan gjøre. Spesielt kredittkortgjeld eller lignende. Ser ut til at det kan gå så langt. Jeg vil anbefale deg å slutte. Da får du mye mer penger til alkohol og lignende. Det er fallskjermkurs jeg sparer penger til. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 HANS! nå tegnet jeg deg! Pls show. Legg den ut her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 We loves you anywaysJeg vet, det er derfor jeg tør å si det høyt.Dårlig progmetall er litt som dårlig herpes. Aldri hatt god herpes, lissom.Det finnes sikkert masse god progmetal! Sånn som... Det bandet jeg ikke husker navnet på men som hadde masse kul musikk og et dritbra album. Eller de der... jeg. De.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Å finansiere noe i seg selv gjennom vedding er seriøst det lureste man kan gjøre. Spesielt kredittkortgjeld eller lignende. Er du egentlig Hallgeir Kvadsheim? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, jeg er hun lesben. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det finnes sikkert masse god progmetal! Sånn som... Det bandet jeg ikke husker navnet på men som hadde masse kul musikk og et dritbra album. Eller de der... jeg. De.. Tror det er Porcupine Tree du tenker på. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3 (beklager, jeg skal tegne deg awesome senere) 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Nei, det var ikke Porcupine Tree jeg tenkte på, men de er jo kjempebra de og! Edit: Det var et ettmannsprosjekt... Noe med en historie... Endret 20. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er som å se seg selv i speilet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 haha det ble kanskje ikke så veldig likt, men jeg var full når vi møttes så har bare bildene fra helgen å gå etter. Å de viser liksom ikke hvor drit awesome du faktisk er, Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3 (beklager, jeg skal tegne deg awesome senere) AHAHAHA likheten er SLÅENDE Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er fallskjermkurs jeg sparer penger til. Fallskjermhopping, alkohol. Begge er en lek med livet. Nei, det var ikke Porcupine Tree jeg tenkte på, men de er jo kjempebra de og! Edit: Det var et ettmannsprosjekt... Noe med en historie... Ayreon? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg savner en minusfunksjon på forumet som over internett denger forfatteren av innlegget med en tung stekepanne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Slimda: Det kan stemme. Det begynte på, i hvert fall. Edit: Nie, hvem har gjort hva? Endret 20. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3 (beklager, jeg skal tegne deg awesome senere) AHAHAHA likheten er SLÅENDE hihihi jeg synes kanskje jeg fikk frem mer hvordan han var enn hvordan han ser ut Men men. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ayreon-historien, skapt av Arjen Lucassen, og tar med seg en haug av musikere mens han forteller sitt episke mesterverk, hvor mennesket blir laget av DNAen av aliens. Amirite? Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3 (beklager, jeg skal tegne deg awesome senere) AHAHAHA likheten er SLÅENDE hihihi jeg synes kanskje jeg fikk frem mer hvordan han var enn hvordan han ser ut Men men. Du traff hansern på en prikk. Bra jobba. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Edit: Nie, hvem har gjort hva? Ingenting nytt under solen. Folk er egoistiske, selvsentrerte, idioter uten hverken etikk eller moral og skriver så dumme og idiotiske ting at jeg får lyst til å stalke dem og selv komme med stekepannen frem til forumet skaffer seg en slik funksjon. BAH! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bidrar med mitt überkönige åsyn ved neste anledning også <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg