Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Å finansiere noe i seg selv gjennom vedding er seriøst det lureste man kan gjøre. Spesielt kredittkortgjeld eller lignende.

Ser ut til at det kan gå så langt. :)

Jeg vil anbefale deg å slutte. Da får du mye mer penger til alkohol og lignende.

Det er fallskjermkurs jeg sparer penger til. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
We loves you anyways
Jeg vet, det er derfor jeg tør å si det høyt.
Dårlig progmetall er litt som dårlig herpes. Aldri hatt god herpes, lissom.
Det finnes sikkert masse god progmetal! Sånn som... Det bandet jeg ikke husker navnet på men som hadde masse kul musikk og et dritbra album. Eller de der... jeg. De..
Lenke til kommentar

Det er fallskjermkurs jeg sparer penger til. :)

Fallskjermhopping, alkohol. Begge er en lek med livet. :p

Nei, det var ikke Porcupine Tree jeg tenkte på, men de er jo kjempebra de og!

Edit: Det var et ettmannsprosjekt... Noe med en historie...

Ayreon?

Lenke til kommentar

Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3

(beklager, jeg skal tegne deg awesome senere)

AHAHAHA likheten er SLÅENDE

hihihi jeg synes kanskje jeg fikk frem mer hvordan han var enn hvordan han ser ut :p Men men.

Lenke til kommentar

Ayreon-historien, skapt av Arjen Lucassen, og tar med seg en haug av musikere mens han forteller sitt episke mesterverk, hvor mennesket blir laget av DNAen av aliens. Amirite?

Mchansern litt sånn han var på lørdagen. Snasen med hatt, paraply og fylletryne <3

(beklager, jeg skal tegne deg awesome senere)

AHAHAHA likheten er SLÅENDE

hihihi jeg synes kanskje jeg fikk frem mer hvordan han var enn hvordan han ser ut :p Men men.

Du traff hansern på en prikk. Bra jobba. :)

Lenke til kommentar

Edit: Nie, hvem har gjort hva?

Ingenting nytt under solen. Folk er egoistiske, selvsentrerte, idioter uten hverken etikk eller moral og skriver så dumme og idiotiske ting at jeg får lyst til å stalke dem og selv komme med stekepannen frem til forumet skaffer seg en slik funksjon. BAH!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...