multisync Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hmmm... jeg skal på brygga og spise iiiiiis! Eller det var ihvertfall planen, men noen nevnte i sola, så vi begynner å få litt liten tid hvis vi skal rekke det nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hansern: Det stemmer. Du hadde digget meg på ekte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dream Theater? Er ikke det sånn teit metal for de som ikke egentlig liker metal og som bare vil si at de hører på metal? Jo, basicly. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dream Theater? Er ikke det sånn teit metal for de som ikke egentlig liker metal og som bare vil si at de hører på metal? Ikke nødvendigvis, de har noen ålreite sanger. Hovedsaklig coverlåter, men også noen andre. Som alle låtene på albumene "Octavarium", "Falling Into Infinity" og "Images and Words". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg gråter meg i søvn hver natt fordi Mchansern ikke liker Dream Theater. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bryr meg ikke nevneverdig. Jeg må le av folk som sier at et band ikke er "den sjangeren", som om sjangeren er en magisk ting som gjør noe bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ler du av meg om jeg sier at Dream Theater er kjipt fordi riffene er dødsdølle, vokalen er ekstremt slitsom og tromminga er enda mer slitsom? Liker progressive metal, altså, men ikke den kjedelige typen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg avskyr Dream Theater til tross for at jeg ikke har så veldig mye i mot hele progmetal-greien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, det er lov å ikke like et band. Men det blir dumt å si at bandet ikke er en del av sjangeren det åpenbart er medlem av, bare fordi man ikke liker det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sier ikke at Dream Theater ikke er progmetal, jeg bare sier at det er dårlig progmetal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, det er lov å ikke like et band. Men det blir dumt å si at bandet ikke er en del av sjangeren det åpenbart er medlem av, bare fordi man ikke liker det. Oh, skjønner. Misforsto nok hva du mente med den andre posten da. Beklager! Det er deilig og bli syk så fort ferien starter. Digg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sier ikke at Dream Theater ikke er progmetal, jeg bare sier at det er dårlig progmetal. Sier ikke du ikke har lov til å si det. Hver sin smak, tross alt. Det jeg pirker på er når folk går rundt og sier at "Æsj, det bandet der er ikke metall, det er så dårlig ass". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Såret jeg deg Slimda? Awww Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg er ikke såret, jeg er engasjert. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Finansiere snusingen igjennom vedding eller slutte nå? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Å finansiere noe i seg selv gjennom vedding er seriøst det lureste man kan gjøre. Spesielt kredittkortgjeld eller lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sier ikke at Dream Theater ikke er progmetal, jeg bare sier at det er dårlig progmetal. We loves you anyways Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vil anbefale deg å slutte. Da får du mye mer penger til alkohol og lignende. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ble "lurt" av bingobanden idag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dårlig progmetall er litt som dårlig herpes. Aldri hatt god herpes, lissom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg