Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har bare blitt fridd til en gang av forumdude. Jeg sa ja, og velger å tro at det er grunnen til at ingen andre frir. 8D Anyhow, jeg har vært å smakt på kake, og er derfor 200,- rikere. Riktignok 200,- i gavekortform, but still! =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, han var i en bilulykke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har bare blitt fridd til en gang av forumdude. Jeg sa ja, og velger å tro at det er grunnen til at ingen andre frir. 8D Anyhow, jeg har vært å smakt på kake, og er derfor 200,- rikere. Riktignok 200,- i gavekortform, but still! =D ojjjj! Var det god kake? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nei, han var i en bilulykke. Kjipt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I dunno, det tristeste er vel kanskje at han ikke døde mens han holdt på med et stunt. Jeg tror det hadde vært bedre... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vel, det var to typer brownies. Til sammen var de perfekte. Den ene smakte så fantastisk at tungen min hadde ca tre orgasmer. Men i konsistensen var den, vel, halvstekt sjokoladekake. Den andre var perfekt konsistens, og smakte herk. Også var det en muffin som smakte ørken. Men den faktiske sjokoladekaken var god, da. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har kjøpt dette til en venninne. Jeg tror jeg kommer til å bli overfalt i lykke når hun får det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Å dytte en lekebil opp i rumpa? Var det ulykken? Sorry, men: Nei, han dyttet en ordentlig bil opp i rompa. Eller prøvde hvertfall...bilkræsj i fylla. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor funket ikke søkefunksjonen her på forumet? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Forumjentene blir vel fridd til på daglig basis? Ikke jeg. Ikke jeg heller. x3 Vel, i dagens liberale og åpne samfunn ser jeg ikke mange grunner til å gifte seg. Man kan få og gjøre det man vil uten å være gift. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Beklager, men jeg ser ikke på hans dødsfall som et stort tap. Han hadde et nydelig skjegg. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skal jeg meg gifte meg skal det være flere år etter unger og hus sammen. Av den grunn at lovverket "hindrer" deg hvis det går galt og dere må skilles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ah, hurtigrute-sendingen har vært fantastisk i dag. Jeg må komme meg opp til Nord-Norge igjen. Fikse bil og lappen, ta hurtigruta fra Bergen til Kirkenes og kjøre ned igjen virker som en bedre og bedre idé. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har tatt hurtigruten tur-retur Bergen-Kirkenes. Jeg hadde min arbeidsuke på MS Richard With. Finfin tur med mange opplevelser, spesielt gøy var det å kjøre snøscooter på Altafjorden, og besøke Nordkapp mens det var -27 grader og kraftig vind. Jo lengre nord vi kom, jo finere synes jeg landskapet ble. Men det kan være fordi jeg er vant med det meste av vestlandskysten og synes ikke det er så veldig imponerende lenger. Dessuten var det veldig spennende å sitte i broen midt på natten i stummende mørke og se bølgene slå over bauen og treffe vinduene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Protip, hvis dere skal kjøpe turer med hurtigruten så kjøp det via et tysk reisebyrå. Tyske reisebyråer får det billigere for å trekke til seg tyske turister til Norge. Hysj-hysj. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I dunno, det tristeste er vel kanskje at han ikke døde mens han holdt på med et stunt. Jeg tror det hadde vært bedre... De hadde visst ligget i en fart på 110Mph noe som nesten er et stunt i seg selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/stjordal/article1650661.ece Digger sydenfolk. 0600 og for dritings for å fly. Er jo bedre enn hva jeg greier å få til. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/stjordal/article1650661.ece Digger sydenfolk. 0600 og for dritings for å fly. Er jo bedre enn hva jeg greier å få til. Jeg har vært så full at jeg ikke husker at jeg har gått ombord i flyet Ble heldigvis ikke nektet å fly. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vil dere gifte dere med meg? Hadde det ikke vært for det så er du beste matchen jeg har funnet so far... du er awsum Lemon! Ahahaaawww. gifte deg med meg Lemon? kan det ikke bli en hw fotball ellerno til? jeg kommer hjem på fredan :3 Go for it! Jeg skulle fridd til deg, hadde det ikke vært for at vi hadde endt opp med å kvele hverandre grunnet politiske debatter. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg