Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har bare blitt fridd til en gang av forumdude. Jeg sa ja, og velger å tro at det er grunnen til at ingen andre frir. 8D

Anyhow, jeg har vært å smakt på kake, og er derfor 200,- rikere. Riktignok 200,- i gavekortform, but still! =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare blitt fridd til en gang av forumdude. Jeg sa ja, og velger å tro at det er grunnen til at ingen andre frir. 8D

Anyhow, jeg har vært å smakt på kake, og er derfor 200,- rikere. Riktignok 200,- i gavekortform, but still! =D

ojjjj!

Var det god kake?

Lenke til kommentar

Vel, det var to typer brownies. Til sammen var de perfekte. Den ene smakte så fantastisk at tungen min hadde ca tre orgasmer. Men i konsistensen var den, vel, halvstekt sjokoladekake. Den andre var perfekt konsistens, og smakte herk. Også var det en muffin som smakte ørken. Men den faktiske sjokoladekaken var god, da. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Skal jeg meg gifte meg skal det være flere år etter unger og hus sammen. Av den grunn at lovverket "hindrer" deg hvis det går galt og dere må skilles.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt hurtigruten tur-retur Bergen-Kirkenes. Jeg hadde min arbeidsuke på MS Richard With. Finfin tur med mange opplevelser, spesielt gøy var det å kjøre snøscooter på Altafjorden, og besøke Nordkapp mens det var -27 grader og kraftig vind. Jo lengre nord vi kom, jo finere synes jeg landskapet ble. Men det kan være fordi jeg er vant med det meste av vestlandskysten og synes ikke det er så veldig imponerende lenger.

Dessuten var det veldig spennende å sitte i broen midt på natten i stummende mørke og se bølgene slå over bauen og treffe vinduene.

Lenke til kommentar
Vil dere gifte dere med meg? :love:

:love:

Hadde det ikke vært for det så er du beste matchen jeg har funnet so far... du er awsum Lemon! :D

Ahahaaawww. :love:

gifte deg med meg Lemon? :p

kan det ikke bli en hw fotball ellerno til? jeg kommer hjem på fredan :3

Go for it!

Jeg skulle fridd til deg, hadde det ikke vært for at vi hadde endt opp med å kvele hverandre grunnet politiske debatter. :tease:

Synd, men sant. :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...