Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har du en idiot av en lege?

Nope. Enkelte cellegifter i små doser funker visst ganske bra på leddgikt. Visste jeg egentlig fra før da. Om man får det mot kreft er dosene 50-100 ganger større. Folsyre må jeg visst ta pga. det andre.

Jeg har en boks folsyre stående du kan få. Jeg rakk liksom aldri å bruke den opp.

Nydelig. Vet du forresten hvor mye det koster når man har blå resept på det?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På vei hjem fra blodgiving. Hun sa jeg hadde veldig varmt og flott blod, rart av meg å bli glad for noe slikt kanskje. Et annerledes kompliment :D

Hva menes med varmt blod? Regner med du ikke hadde feber, og da er temperaturen uansett 37 grader. Men fint var det helt sikkert. ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva hun mente. Hun spurte om jeg hadde løpt/trent fordi jeg hadde veldig varmt blod, og at posen derfor ble fylt opp raskt og greit. Ved tidligere anledninger har maskinen begynt å pipe fordi det har gått for treigt.

Hun tok på tape og bomull men det rente fortsatt masse blod. fuck yea. (ok, ikke særlig å skryte for det der)

Lenke til kommentar

Latet som jeg var jente i Anarchy Online for 10 år siden, ikke vanskelig å lure svette nerder til å gi meg både penger og hjelp med quests da :p Postet tilogmed bilder på forum som ikke var meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva hun mente. Hun spurte om jeg hadde løpt/trent fordi jeg hadde veldig varmt blod, og at posen derfor ble fylt opp raskt og greit. Ved tidligere anledninger har maskinen begynt å pipe fordi det har gått for treigt.

Hun tok på tape og bomull men det rente fortsatt masse blod. fuck yea. (ok, ikke særlig å skryte for det der)

Når jeg blir vampyr en gang, er du mitt førstemål. :love:

Latet som jeg var jente i Anarchy Online for 10 år siden, ikke vanskelig å lure svette nerder til å gi meg både penger og hjelp med quests da :p Postet tilogmed bilder på forum som ikke var meg.

Jeg spiller konsekvent bare kvinnelige karakterer i dataspill (da jeg vanligvis finner mannlige karakterer kjedelig å se på i x antall timer i strekk), men det var mange som antok at jeg var jente uten at jeg sa noe. Awkward.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...