L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har du en idiot av en lege? Nope. Enkelte cellegifter i små doser funker visst ganske bra på leddgikt. Visste jeg egentlig fra før da. Om man får det mot kreft er dosene 50-100 ganger større. Folsyre må jeg visst ta pga. det andre. Jeg har en boks folsyre stående du kan få. Jeg rakk liksom aldri å bruke den opp. Nydelig. Vet du forresten hvor mye det koster når man har blå resept på det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har du en idiot av en lege? Cellegift brukes mot mer enn bare kreft. Da er det selvfølgelig mer moderate doser. Og man hører jo ikke så ofte om det. Vet om folk som har fått cellegift mot psoriasis òg, f.eks. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nope, men de er absolutt ikke særlig dyre bare plukket ned fra hyllen på apoteket, så de kan ikke være særlig dyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 blabla Sjekk mobilen din og ring for meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ringer nå, men det er bare opptatt foreløpig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Så satt man her da. Hva gjør dere? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 På vei hjem fra blodgiving. Hun sa jeg hadde veldig varmt og flott blod, rart av meg å bli glad for noe slikt kanskje. Et annerledes kompliment Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Må sendes innen Fredag 24 Juni inkluderer det også Fredagen, eller må det være sendt senest Torsdag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 På vei hjem fra blodgiving. Hun sa jeg hadde veldig varmt og flott blod, rart av meg å bli glad for noe slikt kanskje. Et annerledes kompliment Lurer på om noen har kaldt og ekkelt blod da.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har det. ICE COLD BLOOD IN MY VEINS. Hard som faen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 På vei hjem fra blodgiving. Hun sa jeg hadde veldig varmt og flott blod, rart av meg å bli glad for noe slikt kanskje. Et annerledes kompliment Hva menes med varmt blod? Regner med du ikke hadde feber, og da er temperaturen uansett 37 grader. Men fint var det helt sikkert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De snakker sikkert om auraen hans. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 There are no girls on the internet. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke helt hva hun mente. Hun spurte om jeg hadde løpt/trent fordi jeg hadde veldig varmt blod, og at posen derfor ble fylt opp raskt og greit. Ved tidligere anledninger har maskinen begynt å pipe fordi det har gått for treigt. Hun tok på tape og bomull men det rente fortsatt masse blod. fuck yea. (ok, ikke særlig å skryte for det der) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Latet som jeg var jente i Anarchy Online for 10 år siden, ikke vanskelig å lure svette nerder til å gi meg både penger og hjelp med quests da Postet tilogmed bilder på forum som ikke var meg. Endret 20. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 There are no girls on the internet. Når skal du huske at jeg er jente? Herregud altså Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 There are no girls on the internet. Når skal du huske at jeg er jente? Herregud altså Det står på profilen din at du er gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 There are no girls on the internet. Når skal du huske at jeg er jente? Herregud altså Jeg har sett ganske overbevisende traps på 4chan så jeg er naturligvis skeptisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke helt hva hun mente. Hun spurte om jeg hadde løpt/trent fordi jeg hadde veldig varmt blod, og at posen derfor ble fylt opp raskt og greit. Ved tidligere anledninger har maskinen begynt å pipe fordi det har gått for treigt. Hun tok på tape og bomull men det rente fortsatt masse blod. fuck yea. (ok, ikke særlig å skryte for det der) Når jeg blir vampyr en gang, er du mitt førstemål. Latet som jeg var jente i Anarchy Online for 10 år siden, ikke vanskelig å lure svette nerder til å gi meg både penger og hjelp med quests da Postet tilogmed bilder på forum som ikke var meg. Jeg spiller konsekvent bare kvinnelige karakterer i dataspill (da jeg vanligvis finner mannlige karakterer kjedelig å se på i x antall timer i strekk), men det var mange som antok at jeg var jente uten at jeg sa noe. Awkward. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg