Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer tv-en i mitt navn automatisk visst jeg bestiller fra nett?

Tenkte å ha mor som eier så man slipper lisens :ph34r: Ikke faen om at jeg betaler 2k i året for å sitte å se på hurtigruten og bergensbanen minutt for minutt :p

Trenger det sikkert ikke :p Men er nå litt digg å spille og se film på storskjerm da. Har en 37" nå som jeg syntes var gedigen for 5 år siden. Den er ikke så stor nå lengere av en merkelig grunn :hmm:

Har den krympa? :dontgetit:

Tror det :dontgetit: Den virker hvertfall ikke så stor nå lengere hvertfall.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke gjort meg så mye, tror jeg. Jeg får gavekort for det, så det meste er greit, rly. 8D

Tenk om det er sjokoladetesting! Ååååh, jeg håper det er sjokoladetesting!

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Smakspanel er genialt..registrere seg på panel.no og krysse av for ALT, så blir du bare ringt opp, en dame spør om du vil komme dit den og den dagen kl 12 for å smake på sjokomelk. Så drar du, drikker sjokomelk, fyller ut et spørreskjema etterpå, og får 500 kroner i hånda.

Det er ikke noe sidejobb såklart, du blir kanskje ringt opp 2 ganger i året. De bare betaler for at du gadd å delta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Smakspanel er genialt..registrere seg på panel.no og krysse av for ALT, så blir du bare ringt opp, en dame spør om du vil komme dit den og den dagen kl 12 for å smake på sjokomelk. Så drar du, drikker sjokomelk, fyller ut et spørreskjema etterpå, og får 500 kroner i hånda.

Det er ikke noe sidejobb såklart, du blir kanskje ringt opp 2 ganger i året. De bare betaler for at du gadd å delta.

Hvordan blir jeg medlem?

Vi rekruterer de fleste av våre medlemmer pr. telefon. Med jevne mellomrom rekruterer vi også medlemmer fra ulike hjemmesider og personlige intervju. Det er ikke anledning til å melde seg inn via panel.no

Lenke til kommentar

Jeg er med både der og på gallup sitt nettopplegg. Jeg fikk bare beskjed om at det var en spørreundersøkelse på gang, gikk inn, og fant ut jeg måtte fylle ut hvor det passet å delta og når det passet og delta. Så fikk jeg en mail med nøyaktig adresse og beskjed om å bekrefte at jeg ville delta. Så nå driver jeg på å gjør meg klar til å komme meg ut av døren. Jeg håååper det er noe godt.

Lenke til kommentar

Det gjør meg egentlig ikke så veldig. Så lenge de ikke tvinger meg til å gjøre mer enn smake. Men, det er hovedsaklig greit fordi jeg ikke tror det kommer til å skje. Jeg krysser fremdeles fingrene for sjokolade. Eller med tanke på hvor lite søvn jeg har fått i det siste, energidrikktesting. 8D

Lenke til kommentar

Whoohoo! :w00t:

Testen på sjukehuset var positiv for leddgiktmarkører!

Ikke noe å juble for sier du? Vel, når man har gått til legen og sagt det har vært noe i 10 fuckings år uten at de har påvist noe så er det en liten seier.

Så nå sitter jeg her med to resepter. En på cellegift (lol) og en på folsyre. Og jeg er verken gravid eller har kreft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Whoohoo! :w00t:

Testen på sjukehuset var positiv for leddgiktmarkører!

Ikke noe å juble for sier du? Vel, når man har gått til legen og sagt det har vært noe i 10 fuckings år uten at de har påvist noe så er det en liten seier.

Så nå sitter jeg her med to resepter. En på cellegift (lol) og en på folsyre. Og jeg er verken gravid eller har kreft.

Har du en idiot av en lege?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...