TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tenker kanskje at 55" blir litt for stort å ha på et soverom. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kommer jo helt ann på hvor stort soverommet er. Men om det er stort nok for en 55" så hadde jeg kjørt på med det, om jeg var deg. Om ikke så går du for den andre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kommer sikkert til å angre etter en liten stund visst jeg går for 46" kjenner jeg meg selv rett. 55" it is then Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Sove...lenge? Eller, sove ut blir det vel. Har vært et par hektiske dager med lite søvn og mye å gjøre, og da er det deilig å ha noen dager der du bare kan slappe av og ikke ha masse hengende over skuldrene. Endret 20. juni 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Fant en liten artig sak for å måle forskjellen på tv-en jeg har nå å den jeg skal kjøpe. Litt forskjell ja. http://tvcalculator.com/index.html?2f3fafc3b5b1bc593931611c0142f250 Endret 20. juni 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis det er like mange piksler, er det ikke bedre å gå for den som er mindre? Eller er det feil måte å tenke på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Old enough to pee, old enough for me? (Takk B-real!)Nei fy da, jeg trodde den gikk sånn ubemerket forbi jeg..jeg sier aldri slike ting mer! Hva er det med nordlendinger som tror at alle "søringer" er pappagutter fra Bærum? Ikke pappagutter, men mora er som oftest ikke langt unna Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I dag føltes 6 ekstra tidlig. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I dag føltes 6 ekstra tidlig. Jepp... Heldigvis begynner klokka å nærme seg sju. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva er det med nordlendinger som tror at alle "søringer" er pappagutter fra Bærum? Ikke pappagutter, men mora er som oftest ikke langt unna Det er vel ikke negativt?^^ Jeg anser meg selv som heldig som har et så godt forhold til foreldrene mine som jeg har. Jeg tror greien er at hvis man fattig/middelklasse og har et godt forhold til foreldrene så er det greit, men har de penger så dømmes man. Det er jo litt trist, det er jo støtten man får fra foreldrene som betyr noe, ikke pengene. Ikke at jeg får så mye penger av foreldrene mine. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva er det med nordlendinger som tror at alle "søringer" er pappagutter fra Bærum? Ikke pappagutter, men mora er som oftest ikke langt unna Det er vel ikke negativt?^^ Jeg anser meg selv som heldig som har et så godt forhold til foreldrene mine som jeg har. Jeg tror greien er at hvis man fattig/middelklasse og har et godt forhold til foreldrene så er det greit, men har de penger så dømmes man. Det er jo litt trist, det er jo støtten man får fra foreldrene som betyr noe, ikke pengene. Ikke at jeg får så mye penger av foreldrene mine. Det er forøvrig mange pappagutter fra Bærum, med ræva fulle av gryn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis det er like mange piksler, er det ikke bedre å gå for den som er mindre? Eller er det feil måte å tenke på? Kommer litt ann på hvor nært du sitter skjermen. Visst du sitter 1 meter unna en 55" så vil ikke bilde se veldig bra ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis det er like mange piksler, er det ikke bedre å gå for den som er mindre? Eller er det feil måte å tenke på? Kommer litt ann på hvor nært du sitter skjermen. Visst du sitter 1 meter unna en 55" så vil ikke bilde se veldig bra ut. Det er ikkje så flott med 46" og 1.5 meter helder. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jo større skjerm jo lengere bør du sitte unna. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 trenger du virkelig så svær tv, uansett hvor stor stue du måtte ha? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 trenger du virkelig så svær tv, uansett hvor stor stue du måtte ha? Definitivt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Trenger det sikkert ikke Men er nå litt digg å spille og se film på storskjerm da. Har en 37" nå som jeg syntes var gedigen for 5 år siden. Den er ikke så stor nå lengere av en merkelig grunn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Trenger det sikkert ikke Joda. Du må jo ikke glemme det aldri så viktige "fordi vi kan" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg