Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Old enough to pee, old enough for me? (Takk B-real!)

Nei fy da, jeg trodde den gikk sånn ubemerket forbi jeg..jeg sier aldri slike ting mer! :(

Hva er det med nordlendinger som tror at alle "søringer" er pappagutter fra Bærum? :hrm:
Ikke pappagutter, men mora er som oftest ikke langt unna :p
Lenke til kommentar
Hva er det med nordlendinger som tror at alle "søringer" er pappagutter fra Bærum? :hrm:

Det er vel ikke negativt?^^

Jeg anser meg selv som heldig som har et så godt forhold til foreldrene mine som jeg har. Jeg tror greien er at hvis man fattig/middelklasse og har et godt forhold til foreldrene så er det greit, men har de penger så dømmes man. Det er jo litt trist, det er jo støtten man får fra foreldrene som betyr noe, ikke pengene. Ikke at jeg får så mye penger av foreldrene mine.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke negativt?^^

Jeg anser meg selv som heldig som har et så godt forhold til foreldrene mine som jeg har. Jeg tror greien er at hvis man fattig/middelklasse og har et godt forhold til foreldrene så er det greit, men har de penger så dømmes man. Det er jo litt trist, det er jo støtten man får fra foreldrene som betyr noe, ikke pengene. Ikke at jeg får så mye penger av foreldrene mine.

Det er forøvrig mange pappagutter fra Bærum, med ræva fulle av gryn.

Lenke til kommentar

Hvis det er like mange piksler, er det ikke bedre å gå for den som er mindre? Eller er det feil måte å tenke på?

Kommer litt ann på hvor nært du sitter skjermen. Visst du sitter 1 meter unna en 55" så vil ikke bilde se veldig bra ut.

Det er ikkje så flott med 46" og 1.5 meter helder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...