Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pinup: Jeg er så enig! Hva faen er vitsen med å kjøre forbi og spille drittmusikk for hele nabolaget? :hrm:

Fordi de er så sykt kule i de stygge, senkede bilene sine.

Nellyy: Det har vel lite med artisten, men mer med sjangeren å gjøre.

Lenke til kommentar

Råeste er jo å spille Hellbillies når man fyrer opp Volvo 240'n med wunderbaumene hengende. Kjører på med litt plysj på rattet og røyker rullings.

Stopper på Esso for å sjekke opp 14 åringer seff.

Får man seg noe annet enn 14åringer hvis man har Volvo 240 med wonderbaumer og speller Hellbillies med pedalen i bånn? Tror ikke det

Lenke til kommentar

Råeste er jo å spille Vassendgutane når man fyrer opp Volvo 240'n med wunderbaumene hengende. Kjører på med litt plysj på rattet og røyker rullings.

:dremel:

Må nesten reklamere for dem når jeg har gullplata deres hjemme i stua til foreldrene...

Får man seg noe annet enn 14åringer hvis man har Volvo 240 med wonderbaumer og speller Hellbillies med pedalen i bånn? Tror ikke det

Du sier det som det er et problem...

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Råeste er jo å spille Hellbillies når man fyrer opp Volvo 240'n med wunderbaumene hengende. Kjører på med litt plysj på rattet og røyker rullings.

Som min mer tvilsomme bekjentskaper sier... To på 14 er bedre enn en på 28. Dobbelt så mange, dobbelt så trange.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...