Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei. Planen min for kvelden: Stikke ut til Vigdis og Nevrotica, leke med sminke og høre på musikk (note to self: Husk mobilhøytalere, glem pc), og ta noen bilder der vi leker megakule. <-Høres det ut som en kjekk kveld? Tenk deg at du er syv år og skal ha barnevakt. Du er jente, btw. x)

Sounds like a plan! :love:

Lenke til kommentar
Heiter ho Nevrotica? Kor lenge er det?
Hun heter Veronica. :wee:

Skal sitte fra 7-10. :wee:

Hun er kjempeherlig.

Tykkje det er positivt at de ikkje skal se film eller no, og i staden leke med kamera og høyre på musikk og sånn i kvart fall.

Jeg er i mot å bruke TV eller PC som avledning for ungen, jeg regner med de får nok av det med foreldre etter lekser og sånn. Når jeg kun skal være med de noen timer kan jeg like greit gjøre noe spesielt av det. Men da var jeg vandret, dudes and dudettes. Vi snakkes i elleve-tiden. :wee:

EDIT: Har mobil med meg og sånn til de som har nummeret. :wee:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Slår ikke IT-mannen vi hadde på ungdomskolen.
IT-folk på ungdomskoler er egentlig ikek IT-folk, bare lærere som har gått på et kort kurs.

Høres ut som typiske IT-ansvarlige på ungdomsskoler.
Nå er faktisk fyren jeg snakket om ikke ungdomskole-IT-ansvarlig, men en "IT-tekniker" med tre lærlinger under seg.
Lenke til kommentar
IT på ungdomskole var kos da. Den tiden forsatt Windows hadde nettsend og vi drev å bombarderte hverandre med netsend-pakker. Varte helt til en dag rektor kom opp og hadde tittet litt i loggene :wee:

Ah...ungdomskole og CS. Da cs var forsatt i beta :love:

Samt prosessbomber i oppstartsmappen (gjerne med netsend) :p.

Endret av haalo
Lenke til kommentar
Wtf? Nå er jeg forvirret... Hvor fant du ut det?

Random kjerring som hadde skrevet om deg i vennelista. x)

Også har du en egen måte å parodere henne på, på en ironisk/sarkastisk måte.

Gidamei så mye man finner ut av å snike litt på nettby. :wee:

Gud så mett jeg er! Den kyllingen var ypperlig dog en smule sterk for min bror. :p

Men det var vel bare å forvente når det var jeg som krydret den.

Han har min medfølelse. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...