Lemon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dere lurte i hvertfall ikke meg, som måtte sufflere svarene hans på spørsmål om atomvåpen, tortur og dødsstraff. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) xi Endret 19. juni 2011 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Eneste vi sa som oppvarming før vi møtte dere var "Bare si alt som er imot all vanlig tankegang" Haha, episk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tror det er siste gang jeg drikker Mintu, ikke helt überkönig. Nå skal jeg ha pyjamasparty med Glimti Minttu var könig det. Dessverre så vet ikke vi hvordan vi skal begrense oss og vi startet drikkinga alt for tidlig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Man er alltid dømt til å feile med Minttu. Det er anti-könig. Endret 19. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dere startet vel umulig noe tidligere enn oss. Problemet er vel heller det at fjortiser som regel ikke kan å drikke Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Man er alltid dømt til å feile med Minttu. Det er anti-könig. Minttu er da alltid vellykket, kan ikke tenke med noen gang at det har gått galt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dere startet vel umulig noe tidligere enn oss. Problemet er vel heller det at fjortiser som regel ikke kan å drikke Stemmer på en prikk det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Man er alltid dømt til å feile med Minttu. Det er anti-könig. Minttu er da alltid vellykket, kan ikke tenke med noen gang at det har gått galt... Jeg ga Hanna streng beskjed om å ikke gi meg det om jeg så sto på kne med tårevåte øyne og ba. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen her som vet når eksamensresultater for skriftlig kommer? Skolen får våres 22/23 juni, så vi får de cirka 23/24 Juni på vitnemålet sendt i posten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei! Fikk derimot Fisherman's Friend-shots, veit ikke om det i utgangspunktet er noe heldigere. Klarte å oppføre meg relativt bra og å holde alt nede, så jeg vil kalle det vellykket. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes absolutt man alltid skal gi Lemon Minttu! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei! Fikk derimot Fisherman's Friend-shots, veit ikke om det i utgangspunktet er noe heldigere. Klarte å oppføre meg relativt bra og å holde alt nede, så jeg vil kalle det vellykket. Stemmer, Jon Erik slo på stortromma et par ganger han. Herlig fyr. Er småsjelven i kroppen i dag. Har blitt for gammel for alkohol to dager på rad. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som er uenig i at tom waits for alice sitt nye bilde er jækla stygt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Synes absolutt man alltid skal gi Lemon Minttu! Ufint! Nei! Fikk derimot Fisherman's Friend-shots, veit ikke om det i utgangspunktet er noe heldigere. Klarte å oppføre meg relativt bra og å holde alt nede, så jeg vil kalle det vellykket. Stemmer, Jon Erik slo på stortromma et par ganger han. Herlig fyr. Er småsjelven i kroppen i dag. Har blitt for gammel for alkohol to dager på rad. Jepp, han scorte poeng der, altså. Jeg har vondt i hodet og leveren, ellers ganske fin. Ung og sprek som en fole. Sånn er det med oss som er født på nittitallet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke drakk jeg noe annet en noen glass vin og fikk i meg nok vann i går men alikevel så er jeg helt slått ut nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som er uenig i at tom waits for alice sitt nye bilde er jækla stygt? Det er for øvrig klippet ut av "Se hva vi fant på nettet" artikkelen på fredag på VG..eller dagbladet. Jeg føler meg skitten. Overførte akkurat 15000 til mastercard-kontoen Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som er uenig i at tom waits for alice sitt nye bilde er jækla stygt? Det er for øvrig klippet ut av "Se hva vi fant på nettet" artikkelen på fredag på VG..eller dagbladet. Jeg føler meg skitten. Overførte akkurat 15000 til mastercard-kontoen Særdeles drøyt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Man er alltid dømt til å feile med Minttu. Det er anti-könig. Minttu er da alltid vellykket, kan ikke tenke med noen gang at det har gått galt... Jeg ga Hanna streng beskjed om å ikke gi meg det om jeg så sto på kne med tårevåte øyne og ba. Var det ikke McHanseren og meg du sa det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg