Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flere enn meg som har lyst til å kaldkvele MSN fordi de ikke kommer seg på? Du er ikke den eneste... Nå har jeg ikke noe og gjøre på jobb... Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flere enn meg som har lyst til å kaldkvele MSN fordi de ikke kommer seg på? Du er ikke den eneste... Nå har jeg ikke noe og gjøre på jobb... Mulig forslaget høres tåpelig ut - men hva med å faktisk jobbe? ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer med MSN, yay ^^ Hmm. Hva skal jeg bruke dagen til? Lese til eksamen (også kjent som åpne boka og sovne etter en halv side) eller glo i veggen? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Vedder på at han er it fyr. de gjør ingenting Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 En time til jeg reiser utover for å passe Nevrotica til ti. Tenkte å plukke med meg kamera og sminke og leke litt. Kjenner jeg jentungen lett trives hun foran kameraet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hmm, var på Nettby akkurat nå, og fant en random chick som hadde "Zeromac er heit !" i profilen... Wtf O.o (Jeg heter Zeromac sånn btw) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 zyfah, joda. Legger kabal og surfer pr0n dagen lang, når man ikke er oppe og sparker liv i printere, skrur av og på maskiner for inkompetente mennesker og slikt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) På ekte? Nei, på nettby. -_- Tror det er sånn automatisk ting, at navnet jeg bruker kommer før "er heit" Endret 26. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hmm, var på Nettby akkurat nå, og fant en random chick som hadde "Zeromac er heit !" i profilen...Wtf O.o (Jeg heter Zeromac sånn btw) Er sånn script-sak som setter inn nicket ditt i random setninger. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Codplay kan jo være en ganske kinky sexlek også. Hvis man ikke har noe imot dyra. Jaha ? sånn ca. hvordan hadde du tenkt dette skulle utarte seg ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hmm, var på Nettby akkurat nå, og fant en random chick som hadde "Zeromac er heit !" i profilen...Wtf O.o (Jeg heter Zeromac sånn btw) Er sånn script-sak som setter inn nicket ditt i random setninger. Alltid like irriterende Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Håks: Bilde av deg og hunden din? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 zyfah, joda. Legger kabal og surfer pr0n dagen lang, når man ikke er oppe og sparker liv i printere, skrur av og på maskiner for inkompetente mennesker og slikt. Har du et skjult kamera eller noe slikt på jobben min? for den beskrivelsen der stemmer nesten helt, bare en kutter ut kabal og pr0n og erstatter det med div. forum... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 He he, nei, var sånn det var på IT-jobben min Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Okei. Planen min for kvelden: Stikke ut til Vigdis og Nevrotica, leke med sminke og høre på musikk (note to self: Husk mobilhøytalere, glem pc), og ta noen bilder der vi leker megakule. <-Høres det ut som en kjekk kveld? Tenk deg at du er syv år og skal ha barnevakt. Du er jente, btw. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Heiter ho Nevrotica? Kor lenge er det? Endret 26. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 IT-folka på skolen min er så utrolig inkompetente at det er skummelt. Distribuerer programvare som skrur av UAC på laptopene til stakkars elever samt krever at Mac-brukere skal bruke ClamAV (som kanskje er nyttig...hvis du kjører en mailserver). Bah. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Slår ikke IT-mannen vi hadde på ungdomskolen. Hvor mange elever har 5gb med dokumenter etter 3 uker med skole? Han gjettet ikke at vi faktisk hadde musikk på PCene våre. Han trodde opera og gimp var virus, og forstod ikke hvordan vi kunne spille AoE med hverandre uten å være kablet til internett. Fantastisk mann. x) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Høres ut som typiske IT-ansvarlige på ungdomsskoler. Jeg ble ferdig med oversettelsen, forresten. Hurra. Nå kan jeg dille med noe annet, f.eks. å begynne på sesong 5 av The Wire. BLISS. Endret 26. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg