T.O.E Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu brent finger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Om du lander på JFK er toget til Grand Central Terminal + cab veldig greit. Nå skal jeg til et hotell i nærheten av La Guardia da Drar dagen etter til Canada... Siden folk tydligvis kan litt her også, så prøver jeg; hva skal jeg gjøre når jeg skal inn til USA igjen fra Canada? Visa waiver gjelder en stund? Men burde jeg oppdatere info om hvor jeg skal bo osv.? Edit: og så finner jeg ut at jeg har en godkjent esta fra før, men jeg reiste da i fjor, trodde man da måtte søke på nytt? Endret 18. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu brent finger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klarte akkurat å kutte fingeren når jeg gikk ut med søppla. Å prøve å stappe søppel ned i dunken med et knust speil i var ikke lurt Snille kioskmannen ga meg hvertfall et plaster Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Klarte akkurat å kutte fingeren når jeg gikk ut med søppla. Å prøve å stappe søppel ned i dunken med et knust speil i var ikke lurt Snille kioskmannen ga meg hvertfall et plaster Du var heldig Kutta meg når jeg skjærte brød, men broren min dreit i det og fortsatte å game. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 http://en.bentoandco.com/products/camera-lens-mug Kul eller blodharry? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Åhh, da var det sommerferie. Første dagen med helt fri var i dag, eller blir vel i går. Koselig å grille med åtte gode venner. Håper alle andre får en fin sommer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du gamla, du fria! Jeg er hjemme fra 50-årslag til sjefen til dama. JEg er glad det var gratis alkohol der. Ellers hadde jeg aldri gått. http://en.bentoandco.com/products/camera-lens-mug Kul eller blodharry? Kul. Gav en sånn til sjefen til dama. Han er fotograf. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LgyAs0rFanI Jeg traller med! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kanskje på tide å legge seg. Må være opplagt til overnattingstur og sosialisering på mandag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg gir opp alkohol det virker faen ikke lenger Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 vært på nash med masse folk i 35++ åra også kom det faen meg et fult bryllup inn, med masse drikker = jeg er dritt full Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke lurt å fylleposte sånn med unntak av rettskriving, så har jeg vettet med meg enda Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Får ikke sove, etter et helvetes bra party. Har akuratt lagd meg 4 hamburgere, hvordan kan jeg få sove? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har 50 min igjen på jobb. Har i løpet av de siste timene fått vedlikeholdt misantropien min litt. Bare å glede seg til å komme hjem og spille litt nintendo før en finner senga og gjør seg klar for nok ei nattevakt i kveld igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg