Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Who0, føler meg mye bedre i dag, dog fortsatt litt sår i halsen Hvordan har vi som ikke sparker fotball det i dag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvis jeg skal drikke søt alkohol drikker jeg drinker. Hvilket minner meg på at jeg må finne en brukbar oppskrift på Melonball. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Grappa smaker jo død og fordervelse. Det er alltid det pappa skal drikke. Bailey's er ok, går ned liksom. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 På omtrent hver tredje side bryter denne tråden ut i snakk om alkohol. Jeg trodde det vanligste var å snakke om jobb og været, menmen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er fordi alle daytime-alkisene dukker opp rundt noon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Who0, føler meg mye bedre i dag, dog fortsatt litt sår i halsen Hvordan har vi som ikke sparker fotball det i dag? Helt greit, men begynner å merke det i ryggen at jeg sitter og står så mye bøyd mens jeg pakker og vasker. Speaking of alkohol ... Er det jeg er mest nøysommelig med når jeg pakker. Alle flaskene inn i brødposer, så rulles de inn i avispapir, bretter en klut rundt hver flaske og setter de pent og pyntelig ned i en plastboks, som forøvrig er paddet med putetrekk i bunnen. Kommer til å legge en pute oppå det hele, og har dynetrekket rundt veggene inni boksen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Sykelig vondt i rygg og nakke. Ganske kjipt. Men nå skal jeg snart ut og tusle. Trenger mat. Greit vær i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Føler jeg setter igjen mye. En stol, et gulvteppe, en bag, dyner og puter og masse mat. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nerdsa er jo å spiller fotball Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå har de akkuratt kommet seg på Peppes så jeg på facebook Resten av stamgjestene her er vel på fylla i kveld Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Neida, sitter nå her Var på jobb til 16, så ingen oslotur på meg. Og et par av vennene mine er uvenner, så gidder ikke å ringe en gang og høre hva som skjer. Omtrent resten av folka jeg kjenner er utenlands. Såååhh... da ble det en rolig lørdag da Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Blir rolig her å. Skal sette meg ned å sortere resten av tingene mine før flytting. Blir bare mer og mer stusselig her i hybelen ettersom tingene forsvinner. Bare 11 dager igjen så er man Tromsværing Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Kim, har akkuratt samme planen, rydde litt. Lage pizza og åpne ei flaske vin Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Selv skal jeg kjøre tv-serie maraton ikveld. Henger litt etter på sesonger og episoder etc når det gjelder Big Bang Theory, Modern Family og South Park osv, og lattermusklene trenger en real omgang juling. Også biff da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har enten: For lite rom eller for mye drit. Jeg satser på det siste Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå skal jeg ut å bli UBRUKELIG! Spansk druesprit som holder 96% og Monster :love: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har enten: For lite rom eller for mye drit. Jeg satser på det siste Har ikke store plassen jeg bor på nå, men du verden hvor mye ting man har Har fått solgt unna mesteparten nå heldigvis, kun tv igjen å selge så er jeg klar for flytting. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nei fy! Kan ikke selge gitarene, PC'ene eller vinylene mine. Og TV'en trenger jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg