Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 :----( Jeg får masse skryt av kundene mine, jeg. Hadde du jobbet her så hadde jeg bestilt med postoppkrav oftere Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Korleis skal eg overleve natta utan forumet ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, NÅ er det altså leggetid. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Korleis skal eg overleve natta utan forumet ? Lurer på det samme, godt jeg har 6 episoder av Firefly + Serenity igjen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jooooda, jeg bare tuller med deg, vet du, kosebamsen. JEG ER IKKE SYNSK, BARE BUTTHURT :-----(( (forventer trøfler i morgo :'D) "My so called girlfriend handed me her cellphone, saying this is my dad" "Maaan this ain't my dad, this is a cellphone! I threw it on the GROUND" episk Uten tvil. Den delen får meg alltid til å skratte godt, samt "happy birthday to the ground" og når han random velter bordet til Ryan Reynolds. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Korleis skal eg overleve natta utan forumet ? En god dose Chuck Bass og konjakk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mye Mind-fuck i Disney. Visste du f.eks at alle hovedkarakterene til Disney-filmene ikke har en levende mor? FAIL! Hovedpersonen i "Prinsessen og Frosken" har moren sin, Mulan har moren sin, Simba har moren sin, Kiara har moren sin, Timon har moren sin, Dumbo, Tornerose, Alice i Eventyrland, Herkules og Rapunsel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Skremmende godt Cola Zero var når man har gått cold turkey i dagesvis. Den er kald og nesa mi er like tett som innlegg fra kåte forumgutter kommer når det er jenter i Kafféen Lyst å komme hjem og se på synthene mine? Endret 17. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Korleis skal eg overleve natta utan forumet ? Lurer på det samme, godt jeg har 6 episoder av Firefly + Serenity igjen Har ingen serier tilgjengelige Sett alle Dexter-sesongane eg har. Og har ingen planar om å laste ned dei siste sesongane. Får vel game litt pokemon stadium på N64. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Korleis skal eg overleve natta utan forumet ? Hansern's partyliste på spotify yo. Du subscriber, du har ingenting å uroe deg for. Og som Diskutert sier: Booze. Tror jeg henter meg en Ouzo! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg greide akkurat Mayor Domino's passord på første forsøk i Final Fantasy VII. Og plutselig ble livet en del ganger bedre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Skremmende godt Cola Zero var når man har gått cold turkey i dagesvis. Den er kald og nesa mi er like tett som innlegg fra kåte forumgutter kommer når det er jenter i Kafféen Lyst å komme hjem og se på synthene mine? Du lurer ingen med det sjekketrikset der! "Synthene" høhøhø. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, NÅ er det altså leggetid. Du må jo vente til de slukker lyset. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Og da gir jeg meg for i dag. Ses i morgo hwfotballfolkz. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er den jevne Pokemon-stadium spilleren av denne sorten? Fra "readers' reviews" på metacritic BradR. 10 I played thousands of games but never pokmon games but i wantd to try it and the graphics are awsome and everything else was amasing. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Lyst å komme hjem og se på synthene mine? Er det et dårlig sjekketriks eller vil du jamme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå tror jeg du prøver dårlige sjekketriks på MEG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mye Mind-fuck i Disney. Visste du f.eks at alle hovedkarakterene til Disney-filmene ikke har en levende mor? FAIL! Hovedpersonen i "Prinsessen og Frosken" har moren sin, Mulan har moren sin, Simba har moren sin, Kiara har moren sin, Timon har moren sin, Dumbo, Tornerose, Alice i Eventyrland, Herkules og Rapunsel. Hyssjjjj.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå fikk jeg lyst til å titte på no' Disney. Gammel Disney er knall! Får vel se en eller annen før jeg hopper til sengs i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg