Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jooooda, jeg bare tuller med deg, vet du, kosebamsen.

JEG ER IKKE SYNSK, BARE BUTTHURT :-----(( (forventer trøfler i morgo :'D)

"My so called girlfriend handed me her cellphone, saying this is my dad"

"Maaan this ain't my dad, this is a cellphone! I threw it on the GROUND"

episk :D

Uten tvil. Den delen får meg alltid til å skratte godt, samt "happy birthday to the ground" og når han random velter bordet til Ryan Reynolds.

Lenke til kommentar

Mye Mind-fuck i Disney. Visste du f.eks at alle hovedkarakterene til Disney-filmene ikke har en levende mor?

FAIL!

Hovedpersonen i "Prinsessen og Frosken" har moren sin, Mulan har moren sin, Simba har moren sin, Kiara har moren sin, Timon har moren sin, Dumbo, Tornerose, Alice i Eventyrland, Herkules og Rapunsel.

Lenke til kommentar

Skremmende godt Cola Zero var når man har gått cold turkey i dagesvis. Den er kald og nesa mi er like tett som innlegg fra kåte forumgutter kommer når det er jenter i Kafféen :p

Lyst å komme hjem og se på synthene mine?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Korleis skal eg overleve natta utan forumet :( ?

Lurer på det samme, godt jeg har 6 episoder av Firefly + Serenity igjen :wee:

Har ingen serier tilgjengelige :( Sett alle Dexter-sesongane eg har. Og har ingen planar om å laste ned dei siste sesongane.

Får vel game litt pokemon stadium på N64.

Lenke til kommentar

Skremmende godt Cola Zero var når man har gått cold turkey i dagesvis. Den er kald og nesa mi er like tett som innlegg fra kåte forumgutter kommer når det er jenter i Kafféen :p

Lyst å komme hjem og se på synthene mine?

Du lurer ingen med det sjekketrikset der!

"Synthene" høhøhø.

Lenke til kommentar

Er den jevne Pokemon-stadium spilleren av denne sorten? Fra "readers' reviews" på metacritic

BradR.

10

I played thousands of games but never pokmon games but i wantd to try it and the graphics are awsome and everything else was amasing.

Lenke til kommentar

Mye Mind-fuck i Disney. Visste du f.eks at alle hovedkarakterene til Disney-filmene ikke har en levende mor?

FAIL!

Hovedpersonen i "Prinsessen og Frosken" har moren sin, Mulan har moren sin, Simba har moren sin, Kiara har moren sin, Timon har moren sin, Dumbo, Tornerose, Alice i Eventyrland, Herkules og Rapunsel.

Hyssjjjj.... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...