Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 mesteparten av postene i metalltråden består av dødsmetall som er så undergrunns at det må graves opp fra kistene det ligger i. 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg jobber selvsagt i M-town sentrum. Postkontoret. Også på Bragernes og på Brakerøya, men de er ikke like ille der. Jeg flytter til Bergen for å være kunstnerd. Oh, postkontoret. Når begynner du om morgenen? Starter du før 7 skal jeg begynne å henge der før jobb, ta ut 50kr i tide og utide. Kunst hva? Likte du Royal Hunt, da? Havna nederst på forrige side. Er en av mine "nye" favorittband, spesiellt platene DC Cooper sang på mot slutten av 90-tallet. Jeg så ikke at du posta noe, er sjeldent innom tråden for tida. Jeg åpner den av vane, ser hva jeg har åpna, og lukker den igjen. Har du link til hvanådetvar du linka til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, jeg posta det her isted..metalltråden er ute av mine innlegg. http://www.youtube.com/watch?v=euzzvOGyUhc DC har vokalrange over 5 oktaver, og synger ALLTID pitch perfect. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Btw Bytex, det er lettere å få retta oppmerksomheten til folk mot musikken som postes her enn i metalltråden. Der blir alt ignorert og erstatta med tallløse youtubelinker. Her har jeg rekruttert ihvertfall 2-3stk til feks Wolf og FKU. Jeg tror problemet med metalltråden er at det er en metalltråd; brorparten av brukerbasen er folk som utelukkende hører på metall, og alt som deriverer litt fra A4-musikken deres "hører ikke hjemme" der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, jeg posta det her isted..metalltråden er ute av mine innlegg. http://www.youtube.com/watch?v=euzzvOGyUhc DC har vokalrange over 5 oktaver, og synger ALLTID pitch perfect. Høres vakkert ut, skal gi deg tilbakemelding når jeg har hørt litt på den. Bare fullføre skiva jeg hører på nå, to låter igjen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Oh, postkontoret. Når begynner du om morgenen? Starter du før 7 skal jeg begynne å henge der før jobb, ta ut 50kr i tide og utide. Kunst hva? Haha. Jeg begynner tidligst halv åtte, så tough luck, cowboy. Et år med billedkunst på folkehøgskule. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror folk holder seg unna metaltråden fordi de ikke tåler at noen kritiserer musikken de liker. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror problemet med metalltråden er at det er en metalltråd; brorparten av brukerbasen er folk som utelukkende hører på metall, og alt som deriverer litt fra A4-musikken deres "hører ikke hjemme" der. Det har du 100% rett i. 98% av den gjengen er usmakelig ignorante til annet enn nøyaktig hva de hører på. Gamle Backstage var så utrolig mye bedre. Nå til dags får en skjellsord for å poste klassikere som Thin Lizzy. Da er det noe galt et eller annet sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det kan dere krangle om i metaltråden isåfall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror folk holder seg unna metaltråden fordi de ikke tåler at noen kritiserer musikken de liker. Det er vel mer at man blir angrepet hver gang man poster noe som ikke er undergrunns svart og eller dødsmetall. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Haha. Jeg begynner tidligst halv åtte, så tough luck, cowboy. Lucky you. Da har jeg jobbet en god stund alt. Kanskje jeg skal begynne med tilsvarende, bare når jeg er ferdig på jobb. Må tross alt gjennom mjøndalen sentrum for å komme meg til the right side of tha vally. Jeg tror folk holder seg unna metaltråden fordi de ikke tåler at noen kritiserer musikken de liker. Det stemmer nok for noen, men ikke for meg. Er det noe som er irrelevant så er det akkurat hva andre mener om musikken jeg liker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror folk holder seg unna metaltråden fordi de ikke tåler at noen kritiserer musikken de liker. Det er vel mer at man blir angrepet hver gang man poster noe som ikke er undergrunns svart og eller dødsmetall. Tull og tøys. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Haha. Jeg begynner tidligst halv åtte, så tough luck, cowboy. Lucky you. Da har jeg jobbet en god stund alt. Kanskje jeg skal begynne med tilsvarende, bare når jeg er ferdig på jobb. Må tross alt gjennom mjøndalen sentrum for å komme meg til the right side of tha vally. Oh lawd. Som om jeg ikke har nok kjipe kunder. Jaja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det kan dere krangle om i metaltråden isåfall Wrong quote, men hører på Royal Hunt nå, og det er ikke helt min ting. Småfengende, men det blir bare i overkant med tangentinstrument for min smak. Vokalen var derimot, som du sa, ganske lekker. Det er vel mer at man blir angrepet hver gang man poster noe som ikke er undergrunns svart og eller dødsmetall. Det har alltid vært en ganske hard tone i metalltrådene her på forumet, og sånt må folk nesten bare finne seg litt i. Det finnes grenser selvfølgelig, men om du liker, la oss si Metallica(siden de fleste i den tråden liker metallica) og poster det, for så å få masse angrep på deg og din musikksmak, hvorfor bry deg? Musikken du poster er ikke noe dårligere av den grunn. For deg er den fortsatt det beste du vet om. Det er en grunn til at jeg, de få gangene jeg poster der, stort sett alltid skriver "Og så til noe som faktisk er bra" eller noe tilsvarende som det. Men skal du ha den holdninga er det kanskje greit å ikke kun poste emomusikk eller avenged sevenfold(skrives det i det heletatt sånn?). Da blir du, velfortjent, rivd et nytt rasshøl. Det er mye dusteoppførsel i tråden, men de fleste stambrukerne klarer i det minste å skille mellom hva som er bra og hva som suger hestepung. Oh lawd. Som om jeg ikke har nok kjipe kunder. Jaja. Til og med postkjærringa vil ikke ha no med meg å gjøre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg bryr meg ikke om noen syns at musikksmaken min er dårlig, men føler ikke at det er særlig vits å delta i en tråd hvor alle er negative til andre undersjangre. Jeg vil ha en diskusjon rundt det, ikke "det suger fordi det suger." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Post det du liker, drit i om folk ikke liker det. Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeje..med det tar jeg kvelden. Vært våken siden 5 i morges. Det er på tide. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Til og med postkjærringa vil ikke ha no med meg å gjøre. Av min erfaring er skranke-arbeidere på posten grinete mennesker som ikke vil ha noe med noen å gjøre. Med unntak å ikke levere ut pakkene dine Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Post det du liker, drit i om folk ikke liker det. Det gjør jeg. And he scores. Til og med postkjærringa vil ikke ha no med meg å gjøre. Av min erfaring er skranke-arbeidere på posten grinete mennesker som ikke vil ha noe med noen å gjøre. Med unntak å ikke levere ut pakkene dine Sant nok, men håpa Oda skulle være litt mer positivt innstilt til en gammel fyllekjenning :----( Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Sant nok, men håpa Oda skulle være litt mer positivt innstilt til en gammel fyllekjenning :----( Les gjennom det der en gang til og tenk deg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg