Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dette er ikke tråden for høykulturell samfunnselite-diskusjoner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er letter å spamme sånt i heavy metal-tråden Nyhus. Her blir vids bare ignorert. Selvfølgelig, men der er det kun wannabe oldtrOOfags for tida, som ikke klarer sette pris på litt balls-to-the-wall tungmetall av den gamle sorten. Jeg har gitt opp den tråden. Har kun hørt debuten til Wolf som jeg sjekket ut pga. det mildt sagt fantastiske coveret. Kult album! Du burde virkelig sjekke ut de tre siste kara har gitt ut også. The Black Flame er muligens litt vanskelig å like første gangene du hører den, men den vokser på deg. Jeg gikk fra å tenke "WTF TIS SUX!" til å synes det er en av de absolutt beste skivene jeg har hørt. For ikke å nevne hvor mange nydelige riff det er i Ravenous. Bandet er enkelt og greit oldschool episk, med bra produksjon og innspillingskvalitet. Nærmeste en kommer 80talls metall uten å faktisk høres på gammel musikk. Ikke at det er noe feil med det, men er vakkert at noen fører noe så herlig videre, uten å alltid skulle være banebrytende på en eller annen mongoloid måte. I og med at jeg fortsatt har noen år igjen til jeg må bli redneck koser jeg meg med den pretensiøse fasen min nå og kryper opp i senga med portvin, DH Lawrences Women in Love og Nick Cave. Jeg har begynt å øve meg på redneck årene allerede, med harrymusikk og pils. Å forberede seg skader ingen, enten det er for noe som skjer om 10min eller 50 år. Mistenker at jeg er harry nok fra før av riktignok, men skader ikke å øke mongofaktoren enda litt ekstra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Når jeg tenker meg om så har jeg en halv flaske Jack D og en boks snus liggende i en skuff. Mangler bare en banjo og har litt for mange tenner Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tenker at det å komme fra denne bygda egentlig har forberedt meg så mye som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ga opp heavy metal tråden for lenge siden jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du har et poeng. Mjøndalen er ganske ille :'--DD Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Favorittsangen min er på NRK1 nå. Hvilken? Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, jeg var på fest igår og etter vi hadde vært der så var jeg ganske drita og noen jeg ikke kjente så godt ble med meg hjem. Plutselig var det nachspill hos meg, flere og flere kom og vi var vel rundt 30 stykker der mot slutten og jeg kjente bare 1/3 av dem. Det gikk greit å rydde dagen etter men nå fant jeg ut at 16 kredittkort og førerkortet til morra mi har blitt stjålet!!! Morra mi vet det og jeg har så jævlig med skyldfølelse! Jeg har hørt rundt og jeg prøver å få kontakt med folk som var der osv. Høre om noen så noe. Nei, jeg har det så jævlig vondt nå! Dette var i Langesunds område nær krogshavn. Om noen er herfra eller noen har noen tips til å hjelpe meg finne det igjen, VÆR SÅ SNILL å hjelp meg!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ga opp heavy metal tråden for lenge siden jeg. Jeg også. Det er et fåtall der inne jeg faktisk stoler på musikkanbefalingene fra, hvor du er en av de. Virker som om du liker det du liker, enten det er "phett" eller ikke. De fleste ser ut til å holde til der i 4måneder før de vokser fra emo"metallen" sin. Noen som ser ut til virkelig å elske oldschool death eller black også, og det er forsåvidt greit nok det, men blir litt for mye av det gode for meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du har et poeng. Mjøndalen er ganske ille :'--DD "Hæh? Måru ha leggimittasjon? Jævla kommuniststat ass!" 71 dager igjen... Så sier jeg sayonara. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ga opp heavy metal tråden for lenge siden jeg. Jeg også. Det er et fåtall der inne jeg faktisk stoler på musikkanbefalingene fra, hvor du er en av de. Virker som om du liker det du liker, enten det er "phett" eller ikke. De fleste ser ut til å holde til der i 4måneder før de vokser fra emo"metallen" sin. Noen som ser ut til virkelig å elske oldschool death eller black også, og det er forsåvidt greit nok det, men blir litt for mye av det gode for meg. Ta en titt på disse karene. http://www.youtube.com/watch?v=euzzvOGyUhc Vokalist DC Cooper sin stemme går over 5 oktaver. Sinnsyk stemme på fyren. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Gjett hvilken kjent dramenser jeg så da jeg satt på Pigen i dag da. :---D Endret 17. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du har et poeng. Mjøndalen er ganske ille :'--DD "Hæh? Måru ha leggimittasjon? Jævla kommuniststat ass!" 71 dager igjen... Så sier jeg sayonara. Jeg aner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kunder på jobben min. Er så lei dem. Så til høsten flytter jeg langt langt vekk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Kunder på jobben min. Er så lei dem. Odadadadadada(høhøhø), du kan ikke forvente at jeg veit hvor du jobber. Men ja, kunder suger. Så til høsten flytter jeg langt langt vekk. Hvor skal du flytte, og hvorfor? edit: Btw Bytex, det er lettere å få retta oppmerksomheten til folk mot musikken som postes her enn i metalltråden. Der blir alt ignorert og erstatta med tallløse youtubelinker. Her har jeg rekruttert ihvertfall 2-3stk til feks Wolf og FKU. Endret 17. juni 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tenker at det å komme fra denne bygda egentlig har forberedt meg så mye som overhodet mulig. Bygda mi forberedte meg veldig lite til verdenen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Odadadadadada(høhøhø), du kan ikke forvente at jeg veit hvor du jobber. Men ja, kunder suger. Så til høsten flytter jeg langt langt vekk. Hvor skal du flytte, og hvorfor? Jeg jobber selvsagt i M-town sentrum. Postkontoret. Også på Bragernes og på Brakerøya, men de er ikke like ille der. Jeg flytter til Bergen for å være kunstnerd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Likte du Royal Hunt, da? Havna nederst på forrige side. Er en av mine "nye" favorittband, spesiellt platene DC Cooper sang på mot slutten av 90-tallet. Endret 17. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Favorittsangen min er på NRK1 nå. Hvilken? Vengaboys selvfølgelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 BTK Nyhus: Skalø se om jeg får gitt et par av de skivene en sjans. Og metal-tråden er helt konge. Der kan man liksom være litt tøff og stygg i trynet. Ellers på forumet må man liksom være søt, hyggelig og supersnill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg