Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg sov i kjole her om dagen, men det var bare fordi jeg slokna foran laptopen som en boms. Jeg fikser ikke å sove i klær, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Får aldri sove med klær på. Har aldri skjønt konseptet med "nattkjole" eller "pysjamas"..hvorfor kle PÅ seg når man legger under varm dyne? Don't get it. Selv hvis jeg tar en middagslur kler jeg av meg. Endret 17. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor sover du med t-skjorte? Det er maksimalt ubehagelig, og det er alt for varmt. Jeg setter selvfølgelig standarden for alle andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Man sover selvsagt naken. Da slipper man cum stains. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, klarer faktisk ikke å sove uten tskjorte. Blir bare feil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Fatter ikke..klarer ikke å sove med sokker på engang..føler som man blir kvalt. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tar du med vaskebrett og finner en som blåser på en stor spritflaske så kan vi spille musikk mens vi skriker til alle som går forbi Ja. Det der er også oppskriften på den perfekte mann, dersom du plusser på flink med hendene. Jeg trenger noen som kan fikse ting jeg ødelegger. Selvfølgelig, det er perfekt for alle. Jeg stiller med munnspill. Fuck ja. Jeg stiller med smilet mitt. Så lenge det er creepy og pedoish nok, kjør på! Fantastisk, og jeg har flanellskjorter for hver dag i uka. True story Vakkert! Eneste som mangler er en som spiller munnharpe. Jeg tar på meg det oppdraget. Om 50år skal jeg være sinnsykt god på munnharpe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 I forigårs sov jeg med skjorte. Hadde ingen t-skjorter igjen. Dement ass, må huske å vaske i tide. I skjorte? Jeg skjønner at noe, merkelig nok, liker å sove i t-skjorte, men skjorte må da være fryktelig ubehagelig. De eneste jeg kjenner som sover i t-skjorte er jenter. Kombinerer man dette med din rosa body lotion og dragning til Smirnoff ICE, ser man et mønster Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg stiller med smilet mitt. Så lenge det er creepy og pedoish nok, kjør på! Jeg ble ikke kalt "Fittegliset" i militæret for ingenting! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Føler nesten jeg må frelse noen her med skikkelig god musikk i kveld også, holder ikke med kun redneckplanlegging. Vi starter med litt herlig musikk fra Wolfs nye skive. Vicious Companions http://www.youtube.com/watch?v=ABzgev8nn-s Skull Crusher http://www.youtube.com/watch?v=73iWtbooPrA Full Moon Possesion http://www.youtube.com/watch?v=Z4jysisxpHc Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Favorittsangen min er på NRK1 nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg ble ikke kalt "Fittegliset" i militæret for ingenting! Da har vi en plan. Hvor mange soon-to-be-redneckterrorister er vi nå? 4? Stakkars bygdenorge, here we motherfucking come in 50 years! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg stiller med smilet mitt. Hvor mange tenner mangler du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er letter å spamme sånt i heavy metal-tråden Nyhus. Her blir vids bare ignorert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg stiller med smilet mitt. Hvor mange tenner mangler du? Gebiss... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har kun hørt debuten til Wolf som jeg sjekket ut pga. det mildt sagt fantastiske coveret. Kult album! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 I og med at jeg fortsatt har noen år igjen til jeg må bli redneck koser jeg meg med den pretensiøse fasen min nå og kryper opp i senga med portvin, DH Lawrences Women in Love og Nick Cave. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gebiss... Vel, få satt inn to-tre råttne stubber og du er godkjent Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er letter å spamme sånt i heavy metal-tråden Nyhus. Her blir vids bare ignorert. Tror det meste blir ignorert der også, siden alle bare poster det samme mølet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg