Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter og jenter !

Tror dere ikke jeg fant hesteporr i 18års delen av mangabutkken!!? laugh.gif

Det kommer vel i bloggen, selvsagt?

hai hai.

Det var for dere jeg kjøpte den ;)

En gang solgte jeg noe sånne greier til en gammel mann og det var virkelig vanskelig å holde maska. Det var ikke noe så fucked up som hestegreier da.

Lenke til kommentar

Tentacle rape og den slags er faktisk meget, meget underholdende. Hentai med masse sære monstre er også meget heftige saker. Helt konge, faktisk!

Jeg har et nært forhold til La Blue Girl. Ikke fordi jeg blir tent av det, men fordi det er hysterisk morsomt.

Visste dere at Norge tok fem plasseringer i verdensmesterskapet i skjegg og bart? *helt borte vekk i beundring*

Bilde takk! Tviler på at det er like bra som dette skjegget dog:

Lenke til kommentar

Jeg kan nok ikke finne noe fra i år for å slå skjeggburet, MEN, fra andre kategorier:

Delvis skjegg, freestyle:

besuch-by-fett-for-page.jpg

Sideburns: bill-mitchell-by-fett-cropped-e1306407108918.jpg

Fullt skjegg med stylet bart:

burkebymead-240x300.jpg

Sjekk babyfacet på han siste da. Jeg trodde ikke det var mulig å ha så mye skjegg, og fremdeles ha babyface. 8D

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tentacle rape og den slags er faktisk meget, meget underholdende. Hentai med masse sære monstre er også meget heftige saker. Helt konge, faktisk!

Jeg har et nært forhold til La Blue Girl. Ikke fordi jeg blir tent av det, men fordi det er hysterisk morsomt.

Nettopp! BLir selvfølgelig ikke tent av det, men det er god udnerholdning. Masse absurde greier som er hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar

Demonstrasjon mot forbud, for stripping, i Oslo

Alle oslofolk burde møte opp siden jeg ikke kan.

Du mener møte opp for å fjerne alle demonstrantene?

Latterlig! De som stripper gjør det av fri vilje. Ingen som tvinges til å strippe, og derfor kan ingen kreve at så lenge det skjer i kontrollerte omstendigheter (Strippeklubber etc.) at det skal forbys. Det bør være lov å være såpass stolt over kroppen sin at man kan vise den frem.

Jeg tolker det dithen at ingen av dere kan lese? Mot forbud, for stripping. Dette er en motdemostrasjon til den som Ottar og FMSAK skal ha. Leste dere i det hele tatt blogginnlegget? Eller, det spørsmålet er overflødig siden dere svarer på det med innleggene deres.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg tolker det dithen at ingen av dere kan lese? Mot forbud, for stripping. Dette er en motdemostrasjon til den som Ottar og FMSAK skal ha. Leste dere i det hele tatt blogginnlegget? Eller, det spørsmålet er overflødig siden dere svarer på det med innleggene deres.

Tydeligvis ikke... :ermm:

Litt misvisende overskrift though.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Fytti katta kor folk skal overreagere på litt problem med mobilnettet då. Virkar som om dei fleste meinar at mobilen er viktigare enn mat og drikke.

For mange ser den ut til å være det. Jeg synes det er positivt at nettet er nede. Vi trenger litt avkobling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...