Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det gøyeste er når du kommer på jobben og det er blitt en tidsforandring på et fly som fucker opp bestillingen til 100 personer. Tror jeg hopper ut av vinduet jeg. Dør kanskje ikke, men får vel en ukes fri. Hadde en medarbeider her som hoppet ut et vindu. Han overlevde ikke. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror jeg hopper ut av vinduet jeg. Dør kanskje ikke, men får vel en ukes fri. Eller sparken Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 "Du kan komme når du vil, bare ring meg først" Da hadde det jo vært jævla fint om man var ved telefonen en eller annen jævla gang i løpet av uka da. Og ikke ignorerte tapte anrop. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Venter på at skysset mitt til Stokke idag skal komme, ser fram til en bra helg med Valgcamp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har en kompis som har reist til Japan nå. Skal kose meg med hvert eneste blogginnlegg han skriver. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gyr0? Han er i Japseland nå afaik. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Munnleg eksamen om to og ein halv time, grøss og gru. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Åh, lykke til! Jeg hater muntlige eksamner. Kaldsvetter, blir kvalm og usikker på forhånd. Når jeg kommer inn, snakker jeg i ett sett og etterpå husker jeg ikke hva jeg har sagt. For alt jeg kunne vite hadde jeg snakket om teletubbiene i en halvtime. Sist, da læreren sa at jeg ikke måtte dra hjem for han ville snakke med med meg etterpå, var jeg sikker på at jeg kom til å stryke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tingen er at eg alltid blir for opptatt av manuset, så har prøvd å skrive stikkord og korte setningar denne gongen. Men når eg skal improvisere og snakke utan manus blir det ofte akkompagnert av "eeeehm", "ja, og liksom sann liksom" "*nøyaktig det eg sa for 2 min sidan*" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 En dame på kontoret spurte akkurat om jeg ville bli med på kino med henne i morgen... Hun er jo sånn, 35 år!? Ain't gonna happen. Jeg har bedre ting å gjøre. Som f.eks spille fotball med nerder og drikke meg dritings med de. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hadde prøvd å få det til en annen dag, om hun er doable Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hun whacko tupperwaredama? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hun whacko tupperwaredama? El correctomundo. ...og ja Bazukh jeg er pingle. Men hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke er attrahert av hun i det hele tatt, og jeg egentlig ikke vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg