Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Fikk åtte av ti, jeg, Nie. du har erfaring med sånt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Moren min er ett kaldt, uvennelig og hovent språk. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Svenskt er utrolig søtt syntes nå jeg, særlig når jenter snakker språket. Riktignok ikke Skåne dialekt, men mer Stockholm/Gøteborg etc dialekt.. Herlig språk! ;P Når det gjelder Dansk skjønner jeg ikke bæret av hva de sier, men flytende hva de skriver, er vel slik med mesteparten av normenn. Dessuten er jo norsk utrolig danskinholdende. Det er vel faktisk også engelsk, sammen med germansk. Og selvfølgelig mye annet. Svensk = Kvakkete. Hele gjengen høres ut som en gjeng guttunger i stemmeskiftet. Norsk = Bare, stygt. Noen har fucket opp dansk. Dansk = *drømme seg bort* Moren til Therese er ett kaldt, uvennelig og hovent språk. x) Gratla til dem som fikk 8/10, foresten. Jeg klarte bare 6/10 første gang, og nå kommer jeg meg ikke hverken under eller over 9/10. x) På tide å komme seg hjem. Natta folkens! Endret 26. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Svensk = Kvakkete. Hele gjengen høres ut som en gjeng guttunger i stemmeskiftet. Norsk = Bare, stygt. Noen har fucket opp dansk. Dansk = *drømme seg bort* ... Du. Du sliter. Seriøst. Du bare elsker Danmark. Flytt dit, du. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Er det diskusjon om språk som foregår her nå ? Har det ikke vert en diskusjon om det før her i DNFK `? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Flytt dit, du. JA GJØR DET. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Svensk = Kvakkete. Hele gjengen høres ut som en gjeng guttunger i stemmeskiftet. Norsk = Bare, stygt. Noen har fucket opp dansk. Dansk = Høres ut som noen har satt fast en potet i halsen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dansk kombinerer både deep throat og middag på engang! Hvordan søren kan man forstå babbel. Barbarer hele gjengen. Man forstår mer av en altfor full person sier enn en edru, normal og dansk oppegående person. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dansk høres jo ut som en full bergenser. Uforståelig. Foretrekker norsk, men liker også svensk. Dansk er nederst på rangstigen her, selv om jeg elsker landet Danmark. Det beste er finner som flytter til Norge. De får den kuleste dialekten man kan finne. Jeg kaller den bare Jarmoisk. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dansk kombinerer både deep throat og middag på engang! Hvordan søren kan man forstå babbel. Barbarer hele gjengen.Man forstår mer av en altfor full person sier enn en edru, normal og dansk oppegående person. Haha! *klarer ikke slutte å se for meg dette.. klarer ikke slutte å le* .... deepthroat og middag ja! Visst! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Haha! *klarer ikke slutte å se for meg dette.. klarer ikke slutte å le* .... deepthroat og middag ja! Visst! Nettopp. Noe forbanna søl alt sammen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ut med bikkja, handle, lage mat og se tv. Ha en fin ettermiddag folkens Lenke til kommentar
Addan Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dansk høres jo ut som en full bergenser. Uforståelig. Foretrekker norsk, men liker også svensk. Dansk er nederst på rangstigen her, selv om jeg elsker landet Danmark. Det beste er finner som flytter til Norge. De får den kuleste dialekten man kan finne. Jeg kaller den bare Jarmoisk. Sånn som Pirka snakker ? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ser dere forskjell på seriemordere og programmerere? ^^http://www.mattround.freeserve.co.uk/files/killerquiz.swf 7/10 "Pretty good; it seems that you know your JavaBeans from your fava beans, your slashers from your slashdotters." Weehu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 8/10 her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 6/10. :/ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 hoho 9/10 !! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 6/10.. Syntes denne er bedre. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c....u=spot_the_pedo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ^^Hva ser folk på dette bildet? Endret 26. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) nam nam nam nam KEX! *bestille* edit: typo Endret 26. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg