Ø.B. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen andre som gleder seg til Megadeth i februar? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Å. Er det så moderne der? Mhm. Skjedd en del her, skal jeg si deg! Innlagt strøm og vann har vi også. x) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg er tilbake fra Platekompaniet og endte opp med filmer... Planet Terror - Spennende film som er laget av bl.a Quentin Tarentino Taxi 4 - Alltid gøy med taxi filmene.. Rescue Dawn - Krigsfilm med Christian Bale.. kan bli artig! The Host - Koreansk skrekkfilm, sikkert bra? Hva tror folket? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mhm. Skjedd en del her, skal jeg si deg! Innlagt strøm og vann har vi også. x) Du verden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Taxi-filmene er gøy, ja. Vi så Taxi 2 i fransktimen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) The Host diskuterte vi i kantina i dag, folk kom frem til at den var bra. Er det normalt å få smerter i lyska av å hoste og brekke seg?? Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Heii. Da var man hjemme fra begravelse og gravøl og sånn. Hvordan gikk det? Klarte du å overleve? Heii. Da var man hjemme fra begravelse og gravøl og sånn. Hvordan gikk det? Det gikk fint. Litt tårer og litt sånn. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du verden.Sånt no hakke de i gokk, nei det har de ikke.... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Taxi-filmene er gøy, ja. Vi så Taxi 2 i fransktimen. Ikke at jeg skjønner noe av det dem sier da, men tekst er en fin ting Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det nå. Men hvis det skjer igjen, da gjør jeg noe... Men jeg er litt redd for hva som skal skje med de hvis jeg gjør noe. De er bare halvbrødrene mine... Ikke la være fordi du er redd for det. Du må gjøre det av omsorg for dem. De fortjener ikke slik behandling. Kanskje stemora di må gå igjennom opplegg hos Alternativ til vold bare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Taxi-filmene er gøy, ja. Vi så Taxi 2 i fransktimen. Ikke at jeg skjønner noe av det dem sier da, men tekst er en fin ting Jeg skjønner noe av det de sier. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff, brandt meg på tunga av toddyen =/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det normalt å få smerter i skrukken av å hoste?Juntafil sier ja, resten av verden sier nei. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Taxi-filmene er gøy, ja. Vi så Taxi 2 i fransktimen. Ikke at jeg skjønner noe av det dem sier da, men tekst er en fin ting Nei, det gjør ikke jeg heller. Først sa ho at vi skulle se uten tekst. Alle sa: NO WAY! Endret 9. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det gikk fint. Litt tårer og litt sånn. *klemme på* Bra det gikk fint da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det normalt å få smerter i skrukken av å hoste?Juntafil sier ja, resten av verden sier nei. Juntafil > Verden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har sett Taxi 1 og 2 så mange ganger at jeg forstår det meste selv om jeg absolutt ikke er noe stø i fransk edit: Var vel mer lyska, ikke skrukken Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke la være fordi du er redd for det. Du må gjøre det av omsorg for dem. De fortjener ikke slik behandling. Kanskje stemora di må gå igjennom opplegg hos Alternativ til vold bare Stemora mi er tjekkisk, de får det inn med morsmelka Tror egentlig ikke det er mulig å gjøre noe med... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det gikk fint. Litt tårer og litt sånn. *klemme på* Bra det gikk fint da. Jaaaa.. Det var ganske sterkt å se pappa og onklene mine gråte og sånn. Ene kusinen min knakk helt sammen da de satt kisten inn i bilen.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Du verden.Sånt no hakke de i gokk, nei det har de ikke.... Hvem var det som sa at jeg var slem og du snill? HÆ? HÆÆÆ???? LAAARS!!!!!!! SE!!!!! *klem* til Eplefe og Nora. Endret 9. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg