After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er uansett ikke mitt mål. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nå er det på tide med godnatthistorier. Jeg kan begynne. Det var en gang et vors. På det vorset var det mange gode venner, og flere perifere bekjente. Én av de gode vennene hadde nettopp fått seg dame, og de levde nokså lykkelig. Så bestemte noen at det var på tide med en runde gode gamle "Jeg har aldri". Da det ble den gode vennens nye (ganske paranoide og lettere sjalu) kjæreste sin tur, valgte hun å si "Jeg har aldri hatt sex med noen i dette rommet". Tre stykker drakk 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Lemons er litt mer fascistisk, synes jeg. Du kjenner jo meg, forumfascisten i egen høye person. Nå er det på tide med godnatthistorier. Jeg kan begynne. Det var en gang et vors. På det vorset var det mange gode venner, og flere perifere bekjente. Én av de gode vennene hadde nettopp fått seg dame, og de levde nokså lykkelig. Så bestemte noen at det var på tide med en runde gode gamle "Jeg har aldri". Da det ble den gode vennens nye (ganske paranoide og lettere sjalu) kjæreste sin tur, valgte hun å si "Jeg har aldri hatt sex med noen i dette rommet". Tre stykker drakk Auda. Tenker det hjalp på noiaen. :--D Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kan legge til at hun er typ 16 og vi er 19/20. Og at jeg er temmelig lagt for hat. Men "Jeg har aldri" er HELLIG og man lyver IKKE! Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hva mener Aristoteles med dette egentlig: Det å leve godt er å leve overensstemmelse med sin natur, og det å følge sine etiske og sosiale plikter er et middel til å realisere det gode menneskeliv? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Han mener at det er godt å leve i overenstemmelse med sin natur, og at det å følge sine etiske og sosiale plikter er et middel til å realisere det gode menneskeliv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kan legge til at hun er typ 16 og vi er 19/20. Og at jeg er temmelig lagt for hat. Men "Jeg har aldri" er HELLIG og man lyver IKKE! Ahahaha, stakkars. Hun har nok bare godt av å herdes litt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det betyr vær ikke materealistisk, behandle andre pent (mennesker OG dyr) (spis derfor ikke industridyr) og behandle vennene dine bra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du vet selvsagt at Aristoteles verken var veganer, asket eller spesielt snill med vennene sine? Du har selv lagt dine tolkninger i hans ord. Legg merke til at det står menneskenes natur, ikke spesifisert hva det betyr. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du kjenner jo meg, forumfascisten i egen høye person. Kan ikke akkurat si jeg har fått det inntrykket... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du kjenner jo meg, forumfascisten i egen høye person. Kan ikke akkurat si jeg har fått det inntrykket... Synes du ikke jeg virker fascistisk, altså? Det er da enda godt å høre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Var sikkert i egen høye person han reagerte på Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Nope, det med fascismen. Endret 16. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du vet hvordan det er. Takes one to know one. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Var sikkert i egen høye person han reagerte på Antyder du at jeg er lav, Kim? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er ikke SÅ lav! Har sett lavere folk Du redda deg pent der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er meg og Lemon fra vårt første møte. Meg til høyre. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ærlig talt, jeg skal ikke ha på meg at jeg bruker briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg