Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av Chef Samebror, jeg er helt sikker på at Lemon kan bedre, for har sett på noen episoder bakover, og det virker ikke som hun får til noe av det hun prøver å lage.

Den episoden jeg ser nå så klarer hun ikke å steke kjøttbollene, de er fortsatt 90% rå :!:

Lenke til kommentar

Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere.

What to do, what to do?

Jeg trodde man måtte spise usannsynelig mye sopp, droppet syre eller tatt LSD for å kunne se Hurtigruten - Minutt for minutt fra start til slutt uten å dø av kjedsomhet. Men det er sikkert god søvnmedisin.

Lenke til kommentar

Slimda, jeg skal jo det også, men jeg vil se alt i samme slengen nå!

Coa, neida, det er rimelig interessant og vakkert. :)

Jeg har sett Bergensbanen - Minutt for minutt 4 ganger nå.

Først da det gikk på TV førstegang, så så jeg reprisen og så lastet jeg det ned og så det et par ganger til.

I sin helhet, uten pause for mat, søvn, toalettbesøk etc.

Hadde et håp om å få gjort det samme med Hurtigruten - Minutt for minutt, men jeg trenger noe sterkere enn en halvliter lunken cola uten futt for det.

Lenke til kommentar

Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere.

What to do, what to do?

Jeg trodde man måtte spise usannsynelig mye sopp, droppet syre eller tatt LSD for å kunne se Hurtigruten - Minutt for minutt fra start til slutt uten å dø av kjedsomhet. Men det er sikkert god søvnmedisin.

smurfen har gjort/tatt alle tre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...