Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Prøvde å filme Wheelman på Flabbas fest, men han er så kamerasky Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har ikke ord. Jeg er sååå fristet til å prøve det der. Jeg skal så prøve det der neste gang jeg har barnefri. Også er jeg en smule ittybitty skremt. 8D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tror det skal gå greit hvis man er edru. Jeg har alltid hatt lyst å prøve den metoden, jeg óg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Gi den jenta lengre hår og hun hadde vært drømmedama Ikke så ille uansett da, men er ikke fan av kort hår på jenter. "and this is the cooold wooorld" gotta lovit :!: Endret 16. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tror det skal gå greit hvis man er edru. Jeg har alltid hatt lyst å prøve den metoden, jeg óg. Jeg av alle personer har prøvd den måten! Funker faktisk veldig bra, men å lage hjemmelaget is på andre måter er bedre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Will do, Ida. Angående matlaging: Jeg lærte alt jeg kan av My Drunk Kitchen. Sorry, men man kan ikke lage en god vaniljeis med vaniljeekstrakt og melk! Skal da være sukker,fløte og vaniljestang! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Frister veldig å kjøpe seg ny Laptop til uka. CPUen på den jeg har nå suger balle. Ligger på 60-70% last bare jeg er på internett Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Slapp av Chef Samebror, jeg er helt sikker på at Lemon kan bedre, for har sett på noen episoder bakover, og det virker ikke som hun får til noe av det hun prøver å lage. Den episoden jeg ser nå så klarer hun ikke å steke kjøttbollene, de er fortsatt 90% rå :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere. What to do, what to do? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere. What to do, what to do? Last ned hurtigruten minutt for minutt ved en senere anledning. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere. What to do, what to do? Jeg trodde man måtte spise usannsynelig mye sopp, droppet syre eller tatt LSD for å kunne se Hurtigruten - Minutt for minutt fra start til slutt uten å dø av kjedsomhet. Men det er sikkert god søvnmedisin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Slimda, jeg skal jo det også, men jeg vil se alt i samme slengen nå! Coa, neida, det er rimelig interessant og vakkert. Jeg har sett Bergensbanen - Minutt for minutt 4 ganger nå. Først da det gikk på TV førstegang, så så jeg reprisen og så lastet jeg det ned og så det et par ganger til. I sin helhet, uten pause for mat, søvn, toalettbesøk etc. Hadde et håp om å få gjort det samme med Hurtigruten - Minutt for minutt, men jeg trenger noe sterkere enn en halvliter lunken cola uten futt for det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke hurtigruteturen flere dager lang? MÅ du se den nå? Er det så farlig om du venter en uke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke hurtigruteturen flere dager lang? 5-6 dager. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Åh, jeg bare elsker hvor våken jeg blir med en gang hodet treffer puta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Åh, jeg bare elsker hvor våken jeg blir med en gang hodet treffer puta. Sitter i stolen og dupper forran PC-en. Reiser meg, kler av meg og sånt. Hopper i køys. LYS VÅKEN I EN HALVTIME MINST. Skjer hver kveld/natt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg skal opp klokken 6 i morgen. Elsker å ha fri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke hurtigruteturen flere dager lang? MÅ du se den nå? Er det så farlig om du venter en uke? Da er det jo ikke direkte lenger. Altså, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 La meg stille spørsmålet på en annen måte. Gir det deg noe som helst å se på en 15-minutters-delayed "live"sending nå, fremfor samme greiene om en ukes tid? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gah, jeg er så trett, men vil ikke gå glipp av Hurtigruten - Minutt for minutt, selv om jeg kommer til å laste det ned senere. What to do, what to do? Jeg trodde man måtte spise usannsynelig mye sopp, droppet syre eller tatt LSD for å kunne se Hurtigruten - Minutt for minutt fra start til slutt uten å dø av kjedsomhet. Men det er sikkert god søvnmedisin. smurfen har gjort/tatt alle tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg