Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er ganske sympatisk. I forhold til hva? Pol Pot. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og det skal liksom gjøre det bedre? TENK OM JEG HADDE KASTET BORT MINE SNYLTEDE MIDLER. Selvsagt. Jeg tok pengene jeg fikk, og putta de tilbake i samfunnet. Pengene jeg har fått, er nå med på å øke min rikdom, som gjør at jeg betaler mer tilbake i skatt. Hadde jeg vært dophue på plata, hadde jeg ikke betalt skatt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det du får etter militæret er dagpenger du har opptjent og gjort deg fortjent til, ikke trygd som du får gratis. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du har ikke puttet alt det tilbake til samfunnet nei. Det er bare en fin unnskyldning. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men det som er så fint med det er at stort sett blir det awesome. Og oppskrifter er egentlig litt oppskrytt til vanlig middagsmat for en. Jeg lager heldigvis stort sett mat til 4, så jeg har i alle fall en oppskrift å gå ut fra om jeg prøver noe helt nytt. Jeg tør ikke tenke på det rare måltidet jeg hadde fått om jeg skulle gått ut fra hva jeg får dilla på. Jeg ser for meg blomkål/brokkoli-suppe, med nakkekoteletter og spaghetti. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Eneste som er verre enn trygdesnyltere er self-righteous trygdesnyltere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg lager heldigvis stort sett mat til 4, så jeg har i alle fall en oppskrift å gå ut fra om jeg prøver noe helt nytt. Jeg tør ikke tenke på det rare måltidet jeg hadde fått om jeg skulle gått ut fra hva jeg får dilla på. Jeg ser for meg blomkål/brokkoli-suppe, med nakkekoteletter og spaghetti. Du lager stort sett mat til åtte. Det er nok til det, i hvert fall. Tror aldri det har vært for LITE mat hos dere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det du får etter militæret er dagpenger du har opptjent og gjort deg fortjent til, ikke trygd som du får gratis. Ikke ødelegg nåda Jeg lager heldigvis stort sett mat til 4, så jeg har i alle fall en oppskrift å gå ut fra om jeg prøver noe helt nytt. Jeg tør ikke tenke på det rare måltidet jeg hadde fått om jeg skulle gått ut fra hva jeg får dilla på. Jeg ser for meg blomkål/brokkoli-suppe, med nakkekoteletter og spaghetti. Du lager stort sett mat til åtte. Det er nok til det, i hvert fall. Tror aldri det har vært for LITE mat hos dere. Jeg trenger å vite om flere "Nier" omkring. Hvor finner man slike kvinner? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du lager stort sett mat til åtte. Det er nok til det, i hvert fall. Tror aldri det har vært for LITE mat hos dere. Ey! Jeg er blitt bedre! Dessuten ble det alltid brukt. Laget jeg nok dag 1 var det store muligheter for å slippe å lage noe som helst dag 2. oO Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Eneste som er verre enn trygdesnyltere er self-righteous trygdesnyltere. AMEN BROTHA! PRAISE THE LAWD! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gleder meg til jeg skal begynne å heve trygd. Det er godt så lenge det er gratis Åååneidadu, du må ut med 9 (NI!!!) kroner for HVERT brev du må sende inn for å få den. O SKJEBNE. Det er verre enn både krig og sult. Med vennlig hilsen postkundene mine. Jeg er ganske sympatisk. I forhold til hva? Pol Pot. Jeg lo. Jeg ser for meg blomkål/brokkoli-suppe, med nakkekoteletter og spaghetti. OM NOM. Du lager stort sett mat til åtte. Det er nok til det, i hvert fall. Tror aldri det har vært for LITE mat hos dere. Sliter med det samme selv. Heldigvis er jeg glad i rester, og pappa er glad i å ta med hva som helst annet enn brødmat som niste på jobb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er ganske sympatisk. I forhold til hva? Pol Pot. Jeg lo. Selvsagt gjorde du det, det var en perfectly timed joke. Synd at de andre ikke lo. Vi kan konkludere med at den gikk dem hus forbi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg lo, men jeg valgte å ikke svare på det, da jeg hadde nok med å svare på alt annet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men det som er så fint med det er at stort sett blir det awesome. Og oppskrifter er egentlig litt oppskrytt til vanlig middagsmat for en. Jeg lager heldigvis stort sett mat til 4, så jeg har i alle fall en oppskrift å gå ut fra om jeg prøver noe helt nytt. Jeg tør ikke tenke på det rare måltidet jeg hadde fått om jeg skulle gått ut fra hva jeg får dilla på. Jeg ser for meg blomkål/brokkoli-suppe, med nakkekoteletter og spaghetti. Det høres ikke ut som den verste kombinasjonen. ^_^ "Problemet" mitt når jeg lager mat aleine er giddalausheten. "Åh, nei. I dag gidder jeg ikke lage noe annet enn stekte gulrøtter". Godt Gunnar også er flink til å lage mat. Gleder meg til jeg skal begynne å heve trygd. Det er godt så lenge det er gratis Åååneidadu, du må ut med 9 (NI!!!) kroner for HVERT brev du må sende inn for å få den. O SKJEBNE. Det er verre enn både krig og sult. Med vennlig hilsen postkundene mine. Neste gang får du tipse de om at de kan sende meldekort på internett. ^_^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Will do, Ida. Angående matlaging: Jeg lærte alt jeg kan av My Drunk Kitchen. http://www.youtube.com/watch?v=vl6azn-DzeE 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hu jenta der er skummelt heit, mens hun samtidig ligner litt Sarah Palin. Det skremmer meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg elsker henne. Også er hun lesbisk, så jeg har mer sjans enn deg. Geir - Oda 0-1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det går fint, Oda. Jeg velger å være pessimist på slike ting, slik jeg uansett får meg en koselig overraskelse. Og i verste fall... Jeg kan filme i HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg