Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Brødrene mine var eksperter på å lage tomatsuppe med makaroni. Eller, som vi brukte å kalle det. Makaroni med tomatsuppe. :D

Det er eg også flink til å lage. Og så er eg ein jævel på å koke ihop gjerrige riddarar, den sunnmørske varianten min av arme riddarar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brødrene mine var eksperter på å lage tomatsuppe med makaroni. Eller, som vi brukte å kalle det. Makaroni med tomatsuppe. :D

Det er eg også flink til å lage. Og så er eg ein jævel på å koke ihop gjerrige riddarar, den sunnmørske varianten min av arme riddarar.

Jasså? Hva er en gjerrig ridder? Selv tar jeg arme riddere og slenger på ost/kjøtt, slik det blir toast.

Lenke til kommentar

Det der er en ting jeg beundrer. Evnen til å faktisk følge oppskriften. Det er alltid ett eller annet jeg ikke har, ikke liker, ikke har lyst på som står i oppskriften og ett eller annet jeg har, liker og har lyst på som ikke står der. Jeg har ikke klart å følge en oppskrift til punkt og prikke på flere år. Det har gått GALT mange ganger.

Men det som er så fint med det er at stort sett blir det awesome. :D

Og oppskrifter er egentlig litt oppskrytt til vanlig middagsmat for en.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Eller som Amanita Muscaria sa i kroppskunsstråden en gang, zoombiekjøtt med døde mark... :D

Lenke til kommentar

Jasså? Hva er en gjerrig ridder? Selv tar jeg arme riddere og slenger på ost/kjøtt, slik det blir toast.

Det er gratis egg med minimalt av andre ingrediensar, kun litt kanel. Ekstra nammenam om kanelen var på tilbod. :thumbup:

Lenke til kommentar

Stakkars, tenk å måtte jobbe i 4 minutter for skattepengene mine.

Rasshøl hele gjengen.

Jeg nøt de 6 månedene veldig mye, skal jeg innrømme. 95% av pengene gikk rett i sparekontoen. :p

Gleder meg til jeg skal begynne å heve trygd. Det er godt så lenge det er gratis :fun:

Lenke til kommentar

Du virker ikke som noen sympatisk kar ellers heller, så det kan jeg tro på.

Ikke i det minste. Men jeg betaler skatt nå da, og så eier jeg egen leilighet. Er liksom ikke så gærnt, sånn sett. Tenk om jeg satt på plata med ei sprøyte skattepenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...