Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. De påvirker alle hverandre.

1. orker ingenting. Orker ikke å lære noe nytt. orker ikke å lage mat. orker ikke engang å vaske opp. Blæææh.

2. Lære seg. Finne oppskrift. Kjøpe ingredienser. Gjøre alt korrekt etter oppskriften. Stresse og styre i en times tid før maten er ferdig brent. Falle tilbake til 1. når maten er ferdig og oppvasken står igjen.

3. Noe med kjøtt. Søke på nett. titusner av retter. For avansert. For enkelt. usikker om jeg liker. for dyrt. For billig. kjenne nr. 1 krype inn. ringe dolly.

Lenke til kommentar

Det der er en ting jeg beundrer. Evnen til å faktisk følge oppskriften. Det er alltid ett eller annet jeg ikke har, ikke liker, ikke har lyst på som står i oppskriften og ett eller annet jeg har, liker og har lyst på som ikke står der. Jeg har ikke klart å følge en oppskrift til punkt og prikke på flere år. Det har gått GALT mange ganger.

Lenke til kommentar

Det der er en ting jeg beundrer. Evnen til å faktisk følge oppskriften. Det er alltid ett eller annet jeg ikke har, ikke liker, ikke har lyst på som står i oppskriften og ett eller annet jeg har, liker og har lyst på som ikke står der. Jeg har ikke klart å følge en oppskrift til punkt og prikke på flere år. Det har gått GALT mange ganger.

Samme her, men det går som regel veldig fint.

Lenke til kommentar

Samme her, men det går som regel veldig fint.

Det går bedre og bedre her også. Er en stund siden jeg feilet drastisk. Men traumene om posetomatsuppen vi skulle tilsette litt ekstra ting i plager meg fremdeles. Det gikk ikke så bra. Vi snakker egg som ble ploppet rett oppi, mengder med makaroni som ble tilsatt. Når jeg sier mengder, så mener jeg MENGDER. Og selvsagt at vi glemte alt det tullet med å røre under oppkoking. Vi holdt oss for nesene mens vi spiste for å få det ned.
Lenke til kommentar

Det går bedre og bedre her også. Er en stund siden jeg feilet drastisk. Men traumene om posetomatsuppen vi skulle tilsette litt ekstra ting i plager meg fremdeles. Det gikk ikke så bra. Vi snakker egg som ble ploppet rett oppi, mengder med makaroni som ble tilsatt. Når jeg sier mengder, så mener jeg MENGDER. Og selvsagt at vi glemte alt det tullet med å røre under oppkoking. Vi holdt oss for nesene mens vi spiste for å få det ned.

Brødrene mine var eksperter på å lage tomatsuppe med makaroni. Eller, som vi brukte å kalle det. Makaroni med tomatsuppe. :D

Jeg er takknemlig for at jeg er ferdig på skolen. herrefred, jeg er så drittlei.

Hva snakker du om, skal ikke du på høyskole?

Det finnes sider hvor man puncher inn hva man har i kjøleskapet, så kommer de med muligheter og handleliste til deg.

Link?

http://www.supercook.com/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...