Niqābninja Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Neeei, ikke egentlig. Nr. 3 kommer først. Så gjør man Nr. 1, og Nr. 2 tar man underveis. Nr. 3 er fortsatt verst, riktignok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Tja. De påvirker alle hverandre. 1. orker ingenting. Orker ikke å lære noe nytt. orker ikke å lage mat. orker ikke engang å vaske opp. Blæææh. 2. Lære seg. Finne oppskrift. Kjøpe ingredienser. Gjøre alt korrekt etter oppskriften. Stresse og styre i en times tid før maten er ferdig brent. Falle tilbake til 1. når maten er ferdig og oppvasken står igjen. 3. Noe med kjøtt. Søke på nett. titusner av retter. For avansert. For enkelt. usikker om jeg liker. for dyrt. For billig. kjenne nr. 1 krype inn. ringe dolly. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ok, har du noe mindre? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det der er en ting jeg beundrer. Evnen til å faktisk følge oppskriften. Det er alltid ett eller annet jeg ikke har, ikke liker, ikke har lyst på som står i oppskriften og ett eller annet jeg har, liker og har lyst på som ikke står der. Jeg har ikke klart å følge en oppskrift til punkt og prikke på flere år. Det har gått GALT mange ganger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du veit at internett (eller jeg, hvis du spør) har svar på nummer to og tre? Høres høyst interessangt ut! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det finnes sider hvor man puncher inn hva man har i kjøleskapet, så kommer de med muligheter og handleliste til deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det der er en ting jeg beundrer. Evnen til å faktisk følge oppskriften. Det er alltid ett eller annet jeg ikke har, ikke liker, ikke har lyst på som står i oppskriften og ett eller annet jeg har, liker og har lyst på som ikke står der. Jeg har ikke klart å følge en oppskrift til punkt og prikke på flere år. Det har gått GALT mange ganger. Samme her, men det går som regel veldig fint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du veit at internett (eller jeg, hvis du spør) har svar på nummer to og tre? Høres høyst interessangt ut! http://www.supercook.com/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Enkelte ganger er jeg veldig takknemlig for at jeg valgte å gå restaurant- og matfag. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gå og legg deg. Snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er veldig glad for at jeg droppet ut av høyskolen og skaffet meg jobb. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Samme her, men det går som regel veldig fint. Det går bedre og bedre her også. Er en stund siden jeg feilet drastisk. Men traumene om posetomatsuppen vi skulle tilsette litt ekstra ting i plager meg fremdeles. Det gikk ikke så bra. Vi snakker egg som ble ploppet rett oppi, mengder med makaroni som ble tilsatt. Når jeg sier mengder, så mener jeg MENGDER. Og selvsagt at vi glemte alt det tullet med å røre under oppkoking. Vi holdt oss for nesene mens vi spiste for å få det ned. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Enkelte ganger er jeg veldig takknemlig for at jeg valgte å gå restaurant- og matfag. Da er vi to. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er takknemlig for at jeg er ferdig på skolen. herrefred, jeg er så drittlei. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det finnes sider hvor man puncher inn hva man har i kjøleskapet, så kommer de med muligheter og handleliste til deg. Link? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Eg sit her fortsatt og prøvar å slenge saman ein grei powerpoint til framføringa i morgon, er ganske drittlei eg også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det går bedre og bedre her også. Er en stund siden jeg feilet drastisk. Men traumene om posetomatsuppen vi skulle tilsette litt ekstra ting i plager meg fremdeles. Det gikk ikke så bra. Vi snakker egg som ble ploppet rett oppi, mengder med makaroni som ble tilsatt. Når jeg sier mengder, så mener jeg MENGDER. Og selvsagt at vi glemte alt det tullet med å røre under oppkoking. Vi holdt oss for nesene mens vi spiste for å få det ned. Brødrene mine var eksperter på å lage tomatsuppe med makaroni. Eller, som vi brukte å kalle det. Makaroni med tomatsuppe. Jeg er takknemlig for at jeg er ferdig på skolen. herrefred, jeg er så drittlei. Hva snakker du om, skal ikke du på høyskole? Det finnes sider hvor man puncher inn hva man har i kjøleskapet, så kommer de med muligheter og handleliste til deg. Link? http://www.supercook.com/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er takknemlig for at jeg er ferdig på skolen. herrefred, jeg er så drittlei. TOTALENIG! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Heeeelt annen ting, og det er bare kanskje. Om et år eller to. eller tre. Høgskole har jeg faktisk fag som interesserer meg, i motsetning til på videregående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg