Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Han har bare ett ekstra kromosom. Endret 16. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Matlaging er da noe av det enkleste i verden å lære seg. Jepp. "Jeg kan ikke å lage mat" er bare en unnskyldning for latskap. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Matlaging er da noe av det enkleste i verden å lære seg. Jepp. "Jeg kan ikke å lage mat" er bare en unnskyldning for latskap. Kjipt innlegg fra deg, hver gang du poster regner jeg jo med at du kommer med noen skikkelig nazi-bashing rants. 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D Endret 16. juni 2011 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D Jeg skriver ikke under på noenting uten at jeg får to eksemplarer, og en av dem skal være originalen. JEG SLENGER IKKE NAVNET MITT HVOR SOM HELST T_T Edit: Ellers var jeg ferdig med å svi mat og overkoke ting da jeg var syv-åtte. Da jeg var ti kunne jeg lage spaghetti bolognese fra bunnen av alene (og ja, jeg mener faktisk at jeg lagde spaghettien OG sausen). Endret 16. juni 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Kjipt innlegg fra deg, hver gang du poster regner jeg jo med at du kommer med noen skikkelig nazi-bashing rants. Jeg backlogget tre-fire sider, men fant ikke noe verdt å gå løs på, og jeg er aldri stridlynt uten god grunn. Endret 16. juni 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg skriver ikke under på noenting uten at jeg får to eksemplarer, og en av dem skal være originalen. JEG SLENGER IKKE NAVNET MITT HVOR SOM HELST T_T Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D Værsågod. 8D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Matlaging er da noe av det enkleste i verden å lære seg. Jepp. "Jeg kan ikke å lage mat" er bare en unnskyldning for latskap. Finnes faktisk voksne folk som ikke kan lage mat. Eksen min kunne såvidt skjære brød selv. Jeg lagde middag å ho vasket opp etterpå. Synes det var en kjempe deal Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Frykt for e.coli smitte på østlandet Hvorfor skjer dette hver gang? Med en gang jeg har klart å døyve panikken min og endelig klart å slutte å koke vann for hver gang jeg skal ha meg en slurk, så dukker ett eller annet slikt opp i media. HVER GANG! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 RED BULL har kommet på flaske!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Frykt for e.coli smitte på østlandet Hvorfor skjer dette hver gang? Med en gang jeg har klart å døyve panikken min og endelig klart å slutte å koke vann for hver gang jeg skal ha meg en slurk, så dukker ett eller annet slikt opp i media. HVER GANG! Jeg kommer til å dø av noe sånt. Er totalt ubekymret. "Det går sikkert fint." RED BULL har kommet på flaske!!! Men det smaker jo kreft? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men det smaker jo kreft? Ikke spøk med slike ord! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er bedre med kreft enn aids. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men det smaker jo kreft? Ikke spøk med slike ord! Fordi hver gang vi sier det så påkaller vi den hemmelige Kreft-djevelen som sprer sykdom til folket? 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 RED BULL har kommet på flaske!!! Men det smaker jo kreft? Dette stemmer bare om du visper inn litt aids, kolera og forsiktig skjærer inn litt pest. 8D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er bedre med kreft enn aids. Synes du det er et morsomt tema? Noen av de tingene? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men det smaker jo kreft? Ikke spøk med slike ord! Fordi hver gang vi sier det så påkaller vi den hemmelige Kreft-djevelen som sprer sykdom til folket? True story. Jeg fikk nettopp litt kreft bak øret, bare av å lese hva Lemon skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg