Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Jeg tror Eplefe kan skrive under på at noen ganger krever det veldig øvelse for å lære seg å lage skikkelig mat. Jeg levde på enten halvstekte fiskepinner eller svidde fiskepinner, sammen med enten halvkokt, sprø ris eller grøt som skulle vært ris i ett år. Etter 3 år kan jeg nå lage ting uten å bruke hverken pose eller hermetikk. 8D

Jeg skriver ikke under på noenting uten at jeg får to eksemplarer, og en av dem skal være originalen. JEG SLENGER IKKE NAVNET MITT HVOR SOM HELST T_T

Edit: Ellers var jeg ferdig med å svi mat og overkoke ting da jeg var syv-åtte. Da jeg var ti kunne jeg lage spaghetti bolognese fra bunnen av alene (og ja, jeg mener faktisk at jeg lagde spaghettien OG sausen).

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg skriver ikke under på noenting uten at jeg får to eksemplarer, og en av dem skal være originalen. JEG SLENGER IKKE NAVNET MITT HVOR SOM HELST T_T

Værsågod. 8D

Lenke til kommentar

Matlaging er da noe av det enkleste i verden å lære seg.

Jepp. "Jeg kan ikke å lage mat" er bare en unnskyldning for latskap.

Finnes faktisk voksne folk som ikke kan lage mat. Eksen min kunne såvidt skjære brød selv. Jeg lagde middag å ho vasket opp etterpå.

Synes det var en kjempe deal :thumbup:

Lenke til kommentar

Frykt for e.coli smitte på østlandet

Hvorfor skjer dette hver gang? Med en gang jeg har klart å døyve panikken min og endelig klart å slutte å koke vann for hver gang jeg skal ha meg en slurk, så dukker ett eller annet slikt opp i media. HVER GANG!

Jeg kommer til å dø av noe sånt. Er totalt ubekymret. "Det går sikkert fint."

RED BULL har kommet på flaske!!! :D:thumbs:

Men det smaker jo kreft?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...