Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

konklusjonen er vel heller at nordmenn har bedre ting å gjøre enn å oversette på wikipedia

Nei. Ikke nok med at danskene har ett penere språk enn nordmenn, og generelt sett er heitere, de er smartere også. Jeg skal så jævlig bli nasjonalromantisk i danmark. :wee:

Du må ha slått hodet ditt hardt som liten unge x)

 

Eneste måten dansker kan bli heite på er med flere lag gaffa over munnen, slik at ikke poteten de spiser på detter ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha slått hodet ditt hardt som liten unge x)

 

Eneste måten dansker kan bli heite på er med flere lag gaffa over munnen, slik at ikke poteten de spiser på detter ut.

Jeg var aldri sterk nok til å slå det hardt. x)

Og dansk er vakkert, og de har ikke en jævla potet i halsen. Erotisk språk, I tell you! x)

Lenke til kommentar
Jeg husker vel faen ikke :-|

Jeg prøver å fortrenge ting om dusten. :-|

Han kommer aldri til å kunne glemme deg. Ikke etter den saftige utskjellinga for noen dager siden. :love:

En fyr som kommer med så dumme utsagn som ham fortjener det. "Kvisearrene mine er verre enn dine psykiske sykdommer, fordi kvisearrene er FYSISKE!".
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en ganske fin dag. Jeg er på landet sammen med dama og hundene våre. Huset tilhörer foreldrene hennes, men de er på ferie på Madeira. Tidligere i dag var jeg ute å spaserte i skogen med mine firbeinte venner. De ble ganske utslitte! Vi gikk helt ned til innsjöen som ligger 10 minutter unna. Fikk jävlig lyst til å feie over isen med snöscooter. :)

Lenke til kommentar

Hvis noen kan oversette Deinde cum Tages multa verba dixisset, quae totam disciplinam continebant, verba illa litteris mandaverunt ut postea quoque e terra exstitisset, quid dixisset - et quomodo futura ipsi praedicere possent så har jeg en fin dag.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Dansker er generelt sett smartere enn nordmenn.

Og den konklusjonen dro jeg etter å gang på gang ha fått svar på da.wikipedia.org når no.wikipedia.org ikke gidder gi meg svar. Jeg liker dansk. :wee:

 

Vil nå uansett si at den engelske versjonen av Wikipedia nærmest ALLTID gir deg de svarene du leter etter, så så sant du ikke er utrolig lusen i språket ville jeg absolutt brukt den mest flittig.

Lenke til kommentar
Hvis noen kan oversette Deinde cum Tages multa verba dixisset, quae totam disciplinam continebant, verba illa litteris mandaverunt ut postea quoque e terra exstitisset, quid dixisset - et quomodo futura ipsi praedicere possent så har jeg en fin dag.

Røft oversatt: Nefr palydan. Og noe whine om shammyer (totems).

Endret av Banjaluka
Lenke til kommentar
Vil nå uansett si at den engelske versjonen av Wikipedia nærmest ALLTID gir deg de svarene du leter etter, så så sant du ikke er utrolig lusen i språket ville jeg absolutt brukt den mest flittig.

Den engelske versjonen teller ikke, for alle skriver på den. Nordmenn, dansker, svensker. Alle. Så den teller ikke. Dessuten er dansk pent. Så jeg foretrekker den foran engelsk. Engelsk er ett kaldt, uvennelig og hovent språk. x)

Lenke til kommentar
Vil nå uansett si at den engelske versjonen av Wikipedia nærmest ALLTID gir deg de svarene du leter etter, så så sant du ikke er utrolig lusen i språket ville jeg absolutt brukt den mest flittig.

Den engelske versjonen teller ikke, for alle skriver på den. Nordmenn, dansker, svensker. Alle. Så den teller ikke. Dessuten er dansk pent. Så jeg foretrekker den foran engelsk. Engelsk er ett kaldt, uvennelig og hovent språk. x)

 

Svenskt er utrolig søtt syntes nå jeg, særlig når jenter snakker språket. Riktignok ikke Skåne dialekt, men mer Stockholm/Gøteborg etc dialekt.. Herlig språk! ;P Når det gjelder Dansk skjønner jeg ikke bæret av hva de sier, men flytende hva de skriver, er vel slik med mesteparten av normenn. Dessuten er jo norsk utrolig danskinholdende. Det er vel faktisk også engelsk, sammen med germansk. Og selvfølgelig mye annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...