Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i kaffegrut, synes havregryn blir for "stort".

...heldiggris. Det funker ikke like bra for meg, så jeg betaler 2000 kroner for tre produkter som hjelper bittelitt, men som gir meg grovere hud.

Det verste er at jeg løy. Jeg bare får dem ikke, og når jeg får antydning til tette porer eller noe som kan være en begynnende kvise eller talgklump så funker masken kjempebra. Jeg brukte ikke en gang egen såpe til ansiktet mitt før i forfjor. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste er at jeg løy. Jeg bare får dem ikke, og når jeg får antydning til tette porer eller noe som kan være en begynnende kvise eller talgklump så funker masken kjempebra. Jeg brukte ikke en gang egen såpe til ansiktet mitt før i forfjor. :D

I hate you <3
Lenke til kommentar

La meg fortelle en liten historie.

:ermm::blink::ermm::cry::shrug::thumbdown:

Jeg hadde en gang eksamen. Gruet meg først, da det var usikkert hvordan oppgavene ville bli. Da oppgavene ble utdelt, ble overraskelsen stor - dette liknet da ikke på noe jeg hadde sett før! Gjorde mitt beste, men hadde en heller dårlig følelse da eksamen var over.

:idea::closedeyes::huh::dontgetit::blink::omg::eek::dribble::fun:

Nå, over en måned senere, kom jeg plutselig på at karakterene kanskje lå klare på privatistweb, så jeg bestemte meg for å sjekke.

Det gikk visst litt bedre enn jeg hadde trodd :fun: :fun: :fun: :fun: :fun: :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...