Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hmm. Da er det nok ikke så mye å gjøre med det - ta deg en kald dusj eller noe for å roe ned huden. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har du hatt noen andre prøver du har scoret lavere på? Mulig du vippes ned til en firer. Nope. Bare de fire nevnt over.. Jeg tror selv jeg skal ha 4, men noen andre jeg har snakket med mener 5.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men bruk lavt, laaavt trykk! Ett håndkle vridd godt i kaldt vann er mindre vondt der og da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Får lide meg igjennom dagen da Passe fint at jeg har en lyserosa farge på hele forbanna kroppen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Yoghurt eller aloe vera. Har jo ikke sånt jeg da Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg klør! Noe jeg kan gjøre imot solbrenthet? har ikke noen kremer eller shit :S Ta en Bear Grylls å piss på det Det skal visst fungere mot det meste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Yoghurt eller aloe vera. Har jo ikke sånt jeg da Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. Har nok ikke det Men har noe fuktighetskrem jeg bruker på tatoveringer så det får funker, bare mange timer igjen på jobb først Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Yoghurt eller aloe vera. Har jo ikke sånt jeg da Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. More like Spenol. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Yoghurt eller aloe vera. Har jo ikke sånt jeg da Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. Har en flaske med rosa body lotion hjemme jeg. mmmmm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jada, det er greit, ikke les tipset mitt. Bare vær sånn dere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Yoghurt eller aloe vera. Har jo ikke sånt jeg da Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. More like Spenol. Det har jeg også ja! pluss Helosan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har en flaske med rosa body lotion hjemme jeg. mmmmm. Jeg burde sikkert vært overrasket, aber nein. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 I det siste har jeg prøvd å være litt badboy på forumet og skrevet en del hatmeldinger, men enda ingen warnlogg. Ikke rapportert en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Youghurt og most avocado funker mot alt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 I det siste har jeg prøvd å være litt badboy på forumet og skrevet en del hatmeldinger, men enda ingen warnlogg. Ikke rapportert en gang. Jeg er overrasket over at en viss tråd om en kulturelt overlegen herremann ikke er moderert til helvete allerede. Youghurt og most avocado funker mot alt. Mmm jaaa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nå mente jeg egentlig til huden, men ja. Jeg blander havregryn eller kaffegrut med yoghurt, avocado dog honning. Det er hemmeligheten bak hele ingen-kviser-eller-hudormer-greiene min. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er glad i kaffegrut, synes havregryn blir for "stort". ...heldiggris. Det funker ikke like bra for meg, så jeg betaler 2000 kroner for tre produkter som hjelper bittelitt, men som gir meg grovere hud. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Body lotion hjelper. Regner med at en gutt som deg har noe av det liggende hjemme. Spørs litt på om det er parfyme i eller ikke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Rolig dag på kontoret, gitt. Snart helg også. Winning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 I det siste har jeg prøvd å være litt badboy på forumet og skrevet en del hatmeldinger, men enda ingen warnlogg. Ikke rapportert en gang. Jeg er overrasket over at en viss tråd om en kulturelt overlegen herremann ikke er moderert til helvete allerede. Hei, han er jo søt jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg