""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Edit: Høres dog ut som om du lever et herlig liv. Til tider så syntes jeg ikke at jeg kan klage over mye Jeg vil at du skal klage, sånn at jeg kan føle meg bedre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 De har Newcastle Brown på kran på den ene pøbben her, drikker ikke annet når jeg er der Ikke koster den noe mer enn vanlig pils heller Oh lawd, så heldig du er. Har vært i nærheten av din lykke, ved Erdinger Weißbier på kran i Bergen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har vært i Newcastle, uten å drukket Brown Ale. LOL Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har vært i Newcastle OG drukket brown ale. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har aldri vært i Newcastle men drukket brown ale Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har aldri vært i Newcastle men drukket brown ale This. Men satser på en eller to turer over i løpet av neste PL-sesong. Da skal jeg drikke så mye Newcastle Brown Ale at jeg får AIDS, klamydia og en kjip følelse inni meg samtidlig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ...og en kjip følelse inni meg samtidlig. Hvordan kan du føle deg kjip med magen full av Newcastle Brown Ale? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ...og en kjip følelse inni meg samtidlig. Hvordan kan du føle deg kjip med magen full av Newcastle Brown Ale? Han drikker opp all øllen som Newcastles arbeiderklasse vil ha nytte av og som de bruker til å rømme fra hverdagen med i livet på minstelønn i fabrikken. Ekke rart man får dårlig samvittighet av sånt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vel, når jeg innser at jeg har drukket så mye at jeg får alvorlige sykdommer som AIDS og klamydia, så får jeg nok en kjip følelse inni meg, Newcastle Brown Ale eller ei. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bedre å være som meg, kan bare slikke i meg proletariatets tårer. Mmm. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nei, nå får jeg legge meg å se på Duck Tales, er dessverre ikke nett innpå soverrommet mitt Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Lycantrophe: What? MotorsagJenny: Du liker altså Newcastle Borwn Ale OG Duck Tales? Herre min hatt! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Capitalist lyc strikes again. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, spesielt småbarn. Gjør ikke så vondt når de slår tilbake. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du er litt av en raring, du, Lycantrophe. Virker litt søt, da. Men, liker du Negura Bunget? Jeg tviler, men spør uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Litt merkelig, mest søt. Har aldri hørt på Negura Bunget. Noe jeg bør gi en sjanse? Exit Sun Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke merkelig, bare litt søt. TXT me, mutafukka! Nja, litt usikker på hva du liker. Selv mener jeg at "Om" er et mesterverk,og et album som burde være å finne i alle black metal-fans' CD-samlinger. Det er langt ifra noen Darkthrone rip off, dog. Det låter småsært, veldig orginalt, ekstremt fett og veldig, veldig mystisk. Og ja, man kan kalle det progressivt. Men vilt bra greier, Lyc. Men har på følelsen av at du er litt mer old school HEIL HILL black metal fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg