medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo få lav regning av telenor og da ikke når jeg ringer gratis og sender gratis MMS og SMS til typen, broren min, mamma og pappa. Det er stort sett de jeg snakker/tekster med . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo få lav regning av telenor og da Legge telefonen bort da tenkte du? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Onecall for the win. Fikk regning på 54 kroner i januar! Når jeg hadde telenor var jeg aldri under 600! Edit: det skal dog sies at aboet ikke tredde ikraft før den 10 jan eller no da. Men uansett.. Good stuff for meg som fattig student, iallfall. Endret 26. februar 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo få lav regning av telenor og da ikke når jeg ringer gratis og sender gratis MMS og SMS til typen, broren min, mamma og pappa. Det er stort sett de jeg snakker/tekster med . joda... som vanlig tror jeg Hvordan gikk det med helgens planer? x) Ooo, bursdagsfest i ei brygge med masse god mat og drikke. Gleder meg masse ! Endelig skal jeg og typen drikke sammen megakos. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mobilfolka mine skal få seg telenor, og slik familie/venner drit. Da slipper jeg unna et par hundre kr. Det er sånn ca det samme som Netcom da Så Ja, du kan få lav regning. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mobilfolka mine skal få seg telenor, og slik familie/venner drit.Da slipper jeg unna et par hundre kr. Det er sånn ca det samme som Netcom da Så Ja, du kan få lav regning. Jeg må bare overtale alle jeg kjenner til å bytte først, og så vente på at bindingstiden deres skal gå ut ? :!: Jeg betaler bare oppstartsavgift til alle som har netcom også, det er jo trivelig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 NetCom før telenor any day. *mislike telenor* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ingen som har binding her i gården hvertfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 "12cm lang, 5cm om, volum 13,45ml. Hørte du det, rebecca"Yeah right Han har heldigvis ikke snakket om den til meg. :-|Bare til Nie. Så det er synd i henne. Hun har bilder av rumpa hans og. :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Han har heldigvis ikke snakket om den til meg. :-|Bare til Nie. Så det er synd i henne. Hun har bilder av rumpa hans og. :-| Husker du målene fyren kom frem til til slutt? 14 og 11? Noe slikt? Og ikke minn meg på de bildene. -.- Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Herlig. Har i noen år hatt en fyr på msn som er GAL. Sendte meg en stund bilder av hmm-hmm'en sin flere ganger i uka, og kledde seg naken på webcam uten å mokke. Jeg syntes en stund det var hysterisk morsomt, men man blir fort lei også.. Jeg liker sikkert mitt mobilselskap ekstra godt siden jeg har jobbet der også da.. Endret 26. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du kan jo få lav regning av telenor og da ikke når jeg ringer gratis og sender gratis MMS og SMS til typen, broren min, mamma og pappa. Det er stort sett de jeg snakker/tekster med . Det kan man jo også med telenor det? Hele familien min har telenor, bortsett fra jeg som har bindingstid med tele2 enda. Netcom sitt nett suger tiss. Ikke dekning på steder det BURDE ha vært det osv. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg må bare overtale alle jeg kjenner til å bytte først, og så vente på at bindingstiden deres skal gå ut ? :!: Jeg betaler bare oppstartsavgift til alle som har netcom også, det er jo trivelig. jeg har 2 abb i tele2 jeg... ett med 39 i minuttet, og ett som ringer gratis til alle tele2 kunder... pluss at det er endel av en familiepakke så har ikke så galt jeg heller Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Telenor har dekning der det ikke bør være dekning. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Dansker er generelt sett smartere enn nordmenn. Og den konklusjonen dro jeg etter å gang på gang ha fått svar på da.wikipedia.org når no.wikipedia.org ikke gidder gi meg svar. Jeg liker dansk. Endret 26. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dansker er generelt sett smartere enn nordmenn. Og den konklusjonen dro jeg etter å gang på gang ha fått svar på da.wikipedia.org når no.wikipedia.org ikke gidder gi meg svar. Jeg liker dansk. konklusjonen er vel heller at nordmenn har bedre ting å gjøre enn å oversette på wikipedia Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Heisann. Hva snakkes det om? Skal besøke pensjonister med konfirmantundervisninga idag. Jaja. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) konklusjonen er vel heller at nordmenn har bedre ting å gjøre enn å oversette på wikipedia Nei. Ikke nok med at danskene har ett penere språk enn nordmenn, og generelt sett er heitere, de er smartere også. Jeg skal så jævlig bli nasjonalromantisk i danmark. Endret 26. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Husker du målene fyren kom frem til til slutt? 14 og 11? Noe slikt? Og ikke minn meg på de bildene. -.- Jeg husker vel faen ikke :-|Jeg prøver å fortrenge ting om dusten. :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg husker vel faen ikke :-|Jeg prøver å fortrenge ting om dusten. :-| Han kommer aldri til å kunne glemme deg. Ikke etter den saftige utskjellinga for noen dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg