Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo få lav regning av telenor og da ;)

 

ikke når jeg ringer gratis og sender gratis MMS og SMS til typen, broren min, mamma og pappa. Det er stort sett de jeg snakker/tekster med .

 

joda... som vanlig tror jeg :)

Hvordan gikk det med helgens planer? x)

 

Ooo, bursdagsfest i ei brygge med masse god mat og drikke. Gleder meg masse ! Endelig skal jeg og typen drikke sammen :love: megakos.

Lenke til kommentar
mobilfolka mine skal få seg telenor, og slik familie/venner drit.

Da slipper jeg unna et par hundre kr.

Det er sånn ca det samme som Netcom da ;) Så Ja, du kan få lav regning.

 

Jeg må bare overtale alle jeg kjenner til å bytte først, og så vente på at bindingstiden deres skal gå ut ? :!: Jeg betaler bare oppstartsavgift til alle som har netcom også, det er jo trivelig.

Lenke til kommentar

Herlig. Har i noen år hatt en fyr på msn som er GAL. Sendte meg en stund bilder av hmm-hmm'en sin flere ganger i uka, og kledde seg naken på webcam uten å mokke. Jeg syntes en stund det var hysterisk morsomt, men man blir fort lei også..

 

Jeg liker sikkert mitt mobilselskap ekstra godt siden jeg har jobbet der også da..

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Du kan jo få lav regning av telenor og da ;)

 

ikke når jeg ringer gratis og sender gratis MMS og SMS til typen, broren min, mamma og pappa. Det er stort sett de jeg snakker/tekster med .

 

Det kan man jo også med telenor det? ;)

 

Hele familien min har telenor, bortsett fra jeg som har bindingstid med tele2 enda. Netcom sitt nett suger tiss. Ikke dekning på steder det BURDE ha vært det osv.

Lenke til kommentar
Jeg må bare overtale alle jeg kjenner til å bytte først, og så vente på at bindingstiden deres skal gå ut ? :!: Jeg betaler bare oppstartsavgift til alle som har netcom også, det er jo trivelig.

jeg har 2 abb i tele2 jeg... ett med 39 i minuttet, og ett som ringer gratis til alle tele2 kunder... pluss at det er endel av en familiepakke :) så har ikke så galt jeg heller :wee:

Lenke til kommentar
konklusjonen er vel heller at nordmenn har bedre ting å gjøre enn å oversette på wikipedia

Nei. Ikke nok med at danskene har ett penere språk enn nordmenn, og generelt sett er heitere, de er smartere også. Jeg skal så jævlig bli nasjonalromantisk i danmark. :wee:

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...