Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, så Mean Girls på kino i sin tid. Likte den da, og liker den i dag. Ikke ett mesterverk, men jeg blir underholdt av den. Jentefilm som duger, med andre ord.

Samme her. Det er langt mellom dem.

Tenkte egentlig å sette på noe litt dystrere, da, som f.eks. Irréversible.

Lenke til kommentar

Øl er alt man trenger! Sitter selv og drikker øl, og plutselig føles livet herlig igjen. Øl ersånn ca. det aller, aller, aller beste som finnes.

Lemon: Yeah! Men dystert. Se The Road. Ekstremt dyster, mørk og trist film. Helt fantastisk! Men sikkert sett, yes?

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Øl er alt man trenger! Sitter selv og drikker øl, og plutselig føles livet herlig igjen. Øl ersånn ca. det aller, aller, aller beste som finnes.

Lemon: Yeah! Men dystert. Se The Road. Ekstremt dyster, mørk og trist film. Helt fantastisk! Men sikkert sett, yes?

Selv er jeg mer glad i vin.

The Road har jeg både sett og lest, og synes begge versjoner av historien er nydelige.

Lenke til kommentar

Selv er jeg mer glad i vin.

The Road har jeg både sett og lest, og synes begge versjoner av historien er nydelige.

Vin er jeg særs lite glad i. Drikker om jeg får gratis, men kjøper aldri.

Aldri lest den, da jeg ikke er en lesehest. Men jeg må innrømme at det er mange bøker jeg gjerne vil lese. Synd jeg suger! :(

Men hva med Grave of the Fireflies? Tidenes mest triste film. Herregud, blir nesten rørt bare ved å tenke på den. Nydelig sak, om man takler animasjonsfilmer, that is.

Lenke til kommentar

MotorsagJenny: Helt enig i både Grave... OG newcastle Brown Ale. Verdens beste øl! Alle som mener noe annet har ikke peiling. Kjipt at jeg kun får tak i Newcastle Brown Ale på bokser i nærheten av her jeg bor. Joda, det er dritgodt, men bklekner SYKT i forhold til flasker, som knuser alt og alle. Deilig, deilig!

Lenke til kommentar

Jeg skulle aldri sett Requiem for a dream. Nå føler jeg meg helt jævelig.

Den filmen er fantastisk. All-time favoritt for min del.

Og ja, man blir deprimert av å se den. :p

Jeg tror jeg har pådratt meg angst og depresjon i løpet av en og en halv time.

Se "A Serbian Film" nå Coa.

GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET!

Jeg skrev ned den og Irréversible, men skal opp klokken 6 i morgen, så må nok utsette det. Tror egentlig det er like greit. Jeg har nettopp dusjet, byttet sengetøy, luftet og drukket masse vann, men likevel føler jeg meg skitten. Jeg må sette på noe gladmusikk om jeg skal ha noe håp om å sovne.

Lenke til kommentar

Aldri lest den, da jeg ikke er en lesehest. Men jeg må innrømme at det er mange bøker jeg gjerne vil lese. Synd jeg suger! :(

Men hva med Grave of the Fireflies? Tidenes mest triste film. Herregud, blir nesten rørt bare ved å tenke på den. Nydelig sak, om man takler animasjonsfilmer, that is.

Setningene i The Road er helt nakne og strippede og passer egentlig utmerket til lesere på alle nivåer, selv om man kanskje får mer ut av det hvis man har sammenligningsgrunnlag og kan sette pris på språket som virkemiddel.

Grave of the Fireflies, ja. Den så jeg aldri ferdig, dessverre, men jeg er jo glad i Ghibli.

Lenke til kommentar

Lemon: Det tror jeg på. Og jeg er jo klar over at det er veldig mye jeg VIRKELIG burde lese. Men jeg er så sykt lat. Leser egentlig kun manga og tegneserier, da det er lite tekst og greier. Og se ferdig Gavr of the Fireflies. Helt sinnsykt flott film på så utrolig mange måter.

MotorsagJenny: Jeg må kjøre buss i 25 minutter for å komme til nermeste Meny-butikk, og det koster med 30 kr, og da har jeg 40% rabbat. Altfor dyrt. Handler dog masse Newcastle Brown Ale på flasker når jeg/mamma drar til Sverige. 14 kr flaska eller noe sånt. Billig, suverent og godt! :D Gikk dog tom for et par dager siden. Livet har vært tundt siden da. Haha!

Lenke til kommentar

Yeah! Drikker Newcastle Brown Ale når jeg er på sportspubber. Digg som faen, men de har ikke NBA på de pubbene jeg går på i området her. Helt sykt, og ikke minst forferdelig.

Edit: Høres dog ut som om du lever et herlig liv. :(

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...