IcedInsanity Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvordan fikk du til det Kim? Lastet ned en app til Firefox som hete Stylish. Der kan man selv velge hordan du vil at side skal se ut. Fant og lastet ned, men er så vanvittig mye å velge i, så finner ikke ut hvordan eg få det slik som deg EDIT: fant ut hvordan å fikse FB, men ikke D.no.. Tror det var den her jeg brukte Linky Se der ja. Takker. Men går det ann å få kun utvalgte sider til å se slik ut? For nå ble Youtube slik som D.no Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 I tillegg til at McHansern er rettesnoren hva god musikk angår er det ingen som smooth talks som han. Fikk meg nettopp ut av buksene mine. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hvordan fikk du til det Kim? Lastet ned en app til Firefox som hete Stylish. Der kan man selv velge hordan du vil at side skal se ut. Fant og lastet ned, men er så vanvittig mye å velge i, så finner ikke ut hvordan eg få det slik som deg EDIT: fant ut hvordan å fikse FB, men ikke D.no.. Tror det var den her jeg brukte Linky Se der ja. Takker. Men går det ann å få kun utvalgte sider til å se slik ut? For nå ble Youtube slik som D.no Har kun endret FB med sin egen style og alle andre bruker jeg Global Dark Style. Går vel på et vis å eksludere Youtube, men det er nok litt utenfor mitt fagområde Endret 15. juni 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 I tillegg til at McHansern er rettesnoren hva god musikk angår er det ingen som smooth talks som han. Fikk meg nettopp ut av buksene mine. Du vet å ordlegge deg, unge herremann. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg vil ha en sånn båt med sjarmerende lyd, jeg. De er så skjønne. Robåt i fjellvann? Tresnekker? Sånne med tokk-tokk-tokk-tokk-tokk-lyd? Fikk meg han nettopp ut av buksene mine. Endret 15. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Robåt i fjellvann? Tresnekker? Sånne med tokk-tokk-tokk-tokk-tokk-lyd? That's the one. Jeg elsker den lyden. Minner meg om barndom, sommer, fisk og måker. <3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Robåt i fjellvann? Tresnekker? Sånne med tokk-tokk-tokk-tokk-tokk-lyd? That's the one. Jeg elsker den lyden. Minner meg om barndom, sommer, fisk og måker. <3 Åh! Jeg vet! De er fantastiske! Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva skjer her da folkens? Jeg ble akkorat ferdig med eksamensoppgaven min, da var det bare presentasjonen igjen i morgen! ... og litt øving da Brodern kjøpte faktisk en tokk-tokk-tokk båt (snekke) på søndag Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Robåt i fjellvann? Tresnekker? Sånne med tokk-tokk-tokk-tokk-tokk-lyd? That's the one. Jeg elsker den lyden. Minner meg om barndom, sommer, fisk og måker. <3 Åh! Jeg vet! De er fantastiske! WROOOOOOM WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Miley Cyrus som tredje mest spilte artist her i gården. Nice. Endret 15. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Miley Cyrus som tredje mest spilte artist her i gården. Nice. Miley Cyrus er knall da. See You Again (rock mafia mix) = Helt fantastisk! Catchy som bare det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Miley Cyrus som tredje mest spilte artist her i gården. Nice. I alle dager... Rush, Kansas og Muse som tre øverste på min, Sepultura, Slayer og Annihilator som de tre nederste. Om det er Spotify det er snakk om. Meget variert musikk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er Party in the USA og Hoedown Throwdown som tar av. ...og the Climb daaa. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg foretrekker faktisk Hanserns alternativer om det er mulighetene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Pfft! Alle som ikke tar av til See You Again er en gjeng amøber. http://www.youtube.com/watch?v=FbecSxl6Dg4 Bortimot best. Den ultimate partylåta, kun slått av Taio Cruz' "Break Your Heart". Vilt k-naaall!! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Miley Cyrus som tredje mest spilte artist her i gården. Nice. Bare om man er 12 år. Hos meg: Depeche Mode, Air og Bonobo som mest spilte artister den siste uka. Det er faktisk nice. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ifølge Last.fm er mine topp tre Arcade Fire, Antony & the Johnsons og Tom Waits. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 1) Ke$ha 2) Nicki Minaj 3) Miley Cyrus. Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg